UpToHollywood
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De rangen.

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wel of geen rangen?

De rangen. I_vote_lcap33%De rangen. I_vote_rcap 33% 
[ 1 ]
De rangen. I_vote_lcap33%De rangen. I_vote_rcap 33% 
[ 1 ]
De rangen. I_vote_lcap0%De rangen. I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
De rangen. I_vote_lcap33%De rangen. I_vote_rcap 33% 
[ 1 ]
 
Totaal aantal stemmen : 3
 
 
Enquête gesloten

De rangen. Empty De rangen.

Bericht van Soraya ma sep 28, 2009 9:45 pm

Omdat ik denk dat de leden nieuwschierig zullen zijn, maak ik lekker een topic aan met uitleg over de rangen. Very Happy

Hoe ga je een rang omhoog?
De eerste paar rangen verdien je door gewoon heel erg veel te posten. Omdat ik niet wil dat jullie dan korte posts van niks maken, heb ik dat bij de laatste paar niet gedaan.

Hoeveel posts zijn er nodig voor een rang?
Dreamer - 0 posts
Just Started - 50 posts
Amateur - 200 posts
Known person - 500 posts.

Wat te doen voor de laatste twee en wat zijn deze?
Wat je vooral moet doen is opvallen bij mij. Als je heel erg goed post en je bent dus al bij de 500 posts, dan zal ik je waarschijnlijk wel benoemen tot een van de hogere rangen. Wink

Dit zijn dus:
Finally Famous
Hollywoodstar.

Wat houdt het in?
Dreamer - Je probeert succes op te bouwen van succes, maar je bent er nog lang niet. Je hebt nog zoveel te gaan, je bent pas net gehoord/gezien door de eerste fans en geeft net je eerste optredens.
Just Started - Nu word het wel al wat realistischer. Je merkt dat het hard werken is en dat het relaxen is afgelopen. Zorg ervoor dat je gauw verder omhoog kruipt, voor de fans je vergeten!
Amateur - Je maakt kennis met grotere sterren. Krijgt intervieuws en krijgt vooral al wat meer respect. Ook maak je nu pas kennis met de roddelbladen die van alles en nog wat over je te zeggen hebben.
Known Person - Je begint er al te komen. In de buurt bij de roem, bij het grotere geld. De mensen nemen je nu serieus, en weten dat je niet zo'n eendagsvlieg bent.

Finally Famous - Je bent er al bijna één van, van de grote sterren! Ookal heb je nog altijd je allergrootste idool, waarbij je zelf vind dat je niet eens in de buurt komt. Je bent er al dichterbij dan je denkt!
HollywoodStar - Eindelijk! Limousines. Dure hotels. Honderdduizende fans, vragend om een handtekening. Gillend om jouw aanwezigheid! Hou het zo vol, het harde werken. Je kan altijd nog teruggezet worden.


Het lijkt waarschijnlijk erg veel werk, en dat is het ook. Maar uiteindelijk kom je er echt wel! Wink

Heel veel plezier en succes!
X, Soraya.


Laatst aangepast door Soraya op di sep 29, 2009 7:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Soraya
Soraya
Admin
Admin

Aantal berichten : 55
Join date : 08-06-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Soraya
Leeftijd: 18 Jaar
Baan: Zangeres

https://uptohollywood.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De rangen. Empty Re: De rangen.

Bericht van Rhys ma sep 28, 2009 10:05 pm

Paar vragen:
- Moet de helft nu van zijn/haar verhaallijn afzien omdat ze begrepen dat ze al famoes waren?
- Spam, spam, spam en je word al 'Known Person'? Toch een redelijke rang in mijn ogen...
- Dit gaat van een vrije creatieve rol naar een statistiek RPGtje?


Kudt-update, of hoe ik het ook moet noemen. 't Was net leuk dat je kon zijn wie of wat je wilde zijn.
Rhys
Rhys

Aantal berichten : 34
Join date : 19-09-09
Leeftijd : 31

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Rhys (Bandnaam: Dragonfly)
Leeftijd: 24
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

De rangen. Empty Re: De rangen.

Bericht van Soraya ma sep 28, 2009 10:51 pm

Ten eerste; ik ben blij dat je hier reageert, dan kan ik het ook een beetje uitleggen. Smile

Ten tweede; Niemands verhaallijn moet hier afzien. Ik had iets voor ogen en geef nu in grove lijnen aan wat ik wil hebben. Je personage hoeft zich niet precies te gedragen als hoe ik het hier heb aangegeven, als het maar niet te ver gaat.
Als je jouw profiel met mijn profiel vergelijkt, zie je volgens mij duidelijk "dreamer" en "hollywoodstar" staan. Aan de sterren te zien moet je dan wel al een beetje gesnapt hebben dat het een hoger is dan het ander. Daaruit maak je dan volgens mij dan ook wel op dat je rangen kan stijgen en dat géén ster (dreamer) de laagste rang is.
Dan zou je mijn idee al wel snappen eigenlijk.

En dat je dit een kudt-update vind is jouw mening. Ik vind dat je die roem wel een beetje moet verdienen.

Daarbij wilde jijzelf erg graag dat ik hollywood opengooide. Je had kunnen weten dat niet alles af was, zo ook de uitleg niet. Wink
Known person vind ikzelf wel goed staan. Spammen werkt juist niet bij mij. Wink Als je betere ideeën hebt wil ik die graag horen. Maar zeg nou zelf, wat heb je aan de hoogste rang als iedereen zich zó gedraagt?
Soraya
Soraya
Admin
Admin

Aantal berichten : 55
Join date : 08-06-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Soraya
Leeftijd: 18 Jaar
Baan: Zangeres

https://uptohollywood.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De rangen. Empty Re: De rangen.

Bericht van Rhys ma sep 28, 2009 11:02 pm

Soraya schreef:Ten tweede; Niemands verhaallijn moet hier afzien.

Wel degelijk blijkbaar...


Als je jouw profiel met mijn profiel vergelijkt, zie je volgens mij duidelijk "dreamer" en "hollywoodstar" staan.

En jij hebt jou rang verdient aan whut? Ben jij er niet voor dat de admin in de RPG gelijk is aan de leden?


Aan de sterren te zien moet je dan wel al een beetje gesnapt hebben dat het een hoger is dan het ander. Daaruit maak je dan volgens mij dan ook wel op dat je rangen kan stijgen en dat géén ster (dreamer) de laagste rang is.

En dat Hollywood ofwel uitsterft ofwel f* onrealistisch vol met prutsers die het nog moeten gaan maken, rondloopt. Ik gok op de eerste, klein gokje.


Dan zou je mijn idee al wel snappen eigenlijk.

Ik snap je idee, maar vind het een kudt-idee. Wink

Daarbij wilde jijzelf erg graag dat ik hollywood opengooide. Je had kunnen weten dat niet alles af was, zo ook de uitleg niet. Wink

Klopt...


Als je betere ideeën hebt wil ik die graag horen.

Rangen schrappen en mensen creatief laten wezen.


Maar zeg nou zelf, wat heb je aan de hoogste rang als iedereen zich zó gedraagt?

Ik vind rangen sowieso bullshit. Stimuleert spam en heeft verder geen enkel nut.
Rhys
Rhys

Aantal berichten : 34
Join date : 19-09-09
Leeftijd : 31

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Rhys (Bandnaam: Dragonfly)
Leeftijd: 24
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

De rangen. Empty Re: De rangen.

Bericht van Soraya ma sep 28, 2009 11:24 pm

Ik geef je geen ongelijk ofzo, want je hebt hier gewoon duidelijk een paar punten.
(Ik heb mijn rang verdiend aan het feit dat ik deze site gemaakt heb en vrijwel alles heb uitgewerkt om het zo leuk mogelijk te maken voor de leden.)
Maar ik vind het best om de beschrijvingen van de rangen te schrappen. Alleen ik wil gewoon die sterren houden. Wink
Ik denk namelijk dat het anders erg snel saai word. Nogal doelloos zegmaar. Met die sterren probeer je namelijk hoger te komen. En ik wil gewoon dat deze site actief word. Daar doe ik toch echt m'n best voor. Ideeën zijn dan ook altijd welkom.

En waarom zou het onrealistisch zijn?

In elk geval heb ik wel iets anders besloten. Ik zet dit eerst in het discussiehoekje zodat ik meningen kan aanhoren, en zet het vervolgens pas bij de uitleg. Razz

Ik doe m'n best, en door school kan ik al niet veel doen.
Soraya
Soraya
Admin
Admin

Aantal berichten : 55
Join date : 08-06-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Soraya
Leeftijd: 18 Jaar
Baan: Zangeres

https://uptohollywood.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De rangen. Empty Re: De rangen.

Bericht van Rhys di sep 29, 2009 7:05 am

Soraya schreef:En waarom zou het onrealistisch zijn?

Omdat Hollywood toch vol zal moeten zitten met dé beroemdheden, die pas als ze -zogezegd- 'Hollywoodstar' zijn hier naartoe verhuizen. 99/100 mensen die in Hollywood wonen zijn ergens anders opgegroeit, laat staan sterren.

Anyway, ik denk dat mijn mening over rangen/sterren duidelijk is... ;]
Rhys
Rhys

Aantal berichten : 34
Join date : 19-09-09
Leeftijd : 31

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Rhys (Bandnaam: Dragonfly)
Leeftijd: 24
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

De rangen. Empty Re: De rangen.

Bericht van Soraya di sep 29, 2009 7:19 am

Dat is waar. Maar toen ik de site maakte was het de bedoeling dat dit niet 'het' hollywood was, maar gewoon zo'n soortgelijk stadje. Razz
Aangezien dat ook erg onduidelijk was, blijkbaar, laat ik het nu lekker zo.

En inderdaad, jouw mening over de rangen is duidelijk. Ik zal straks op school effe aan Jamie vragen wat we dan moeten verzinnen. Wink
Soraya
Soraya
Admin
Admin

Aantal berichten : 55
Join date : 08-06-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Soraya
Leeftijd: 18 Jaar
Baan: Zangeres

https://uptohollywood.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De rangen. Empty Re: De rangen.

Bericht van Soraya di sep 29, 2009 7:46 pm

Sorry voor de dubbelpost, ik geef nu niet het ideale voorbeeld, maar ik wil de andere leden vragen wat ze er van vinden.

Dus; Wel of geen rangen, en waarom.

(Ik zal ook een poll starten, ik wil gewoon even meningen/ideeën horen. Wink)
Soraya
Soraya
Admin
Admin

Aantal berichten : 55
Join date : 08-06-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Soraya
Leeftijd: 18 Jaar
Baan: Zangeres

https://uptohollywood.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De rangen. Empty Re: De rangen.

Bericht van Zane di sep 29, 2009 10:30 pm

Well, vind ze wel mooi staan Razz

Maar geen betekenis... Aangezien spam zo meer word beloond en goede posters juist benadeeld Wink
Zane
Zane
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 38
Join date : 22-09-09
Woonplaats : Beverly Hills

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Zane Fire
Leeftijd: 22
Baan: Acteur

Terug naar boven Ga naar beneden

De rangen. Empty Re: De rangen.

Bericht van Rhys di sep 29, 2009 10:34 pm

Suprise, ik heb voor nee gekozen ^^


Motivatie:
Vind het heerlijk als je bijna oneindig creatief mag zijn. Ik zag ik Soraya's huisje staan dat Soraya goed bevriend was met haar schoonmaakster, mij lijkt het wel grappig als iemand die schoonmaakster wil spelen. Dat soort dingetjes vind ik persoonlijk wel veatt. ^^
Rhys
Rhys

Aantal berichten : 34
Join date : 19-09-09
Leeftijd : 31

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Rhys (Bandnaam: Dragonfly)
Leeftijd: 24
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

De rangen. Empty Re: De rangen.

Bericht van Soraya wo sep 30, 2009 4:57 pm

Rhys schreef:Suprise, ik heb voor nee gekozen ^^


Motivatie:
Vind het heerlijk als je bijna oneindig creatief mag zijn. Ik zag ik Soraya's huisje staan dat Soraya goed bevriend was met haar schoonmaakster, mij lijkt het wel grappig als iemand die schoonmaakster wil spelen. Dat soort dingetjes vind ik persoonlijk wel veatt. ^^

Dat is waar. Razz Maar dan zou ik bij baantjes ook gewoon het vakje leeg moeten laten, kan je een schoonmaakster spelen. Razz

@ Zane: Tja, daar heb jij ook gelijk in. xD Maar Dan kan ik misschien alsnog een paar sterren houden, voor degene die ik goede posters vind en die bij mij erg opvallen. Dan zijn ze alleen niet echt als rang bedoeld.

Creatief is natuurlijk wel het leukste. Dat kan ik niet ontkennen. Wink
Soraya
Soraya
Admin
Admin

Aantal berichten : 55
Join date : 08-06-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Soraya
Leeftijd: 18 Jaar
Baan: Zangeres

https://uptohollywood.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De rangen. Empty Re: De rangen.

Bericht van Jaylinn do okt 01, 2009 5:36 pm

Ik vind de rangen goed. Het was onze bedoeling om een forum te maken waarop je een persoon speelt die ster wilt worden.
Daarom heet het ook "Up To Hollywood"

Ik stem dus voor de rangen ^^
Jaylinn
Jaylinn
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 17
Join date : 11-06-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nootdorp

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Jayjay
Leeftijd: 20 jaar
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

De rangen. Empty Re: De rangen.

Bericht van Cyrilla vr okt 02, 2009 4:14 pm

De rangen is echt een leuk idee. Je hebt in het leven ook niet allemaal mensen die aan de top werken, waarom zou het dan hier dan wel ineens kunnen? Als je een carrière wilt beginnen, begin je niet aan de top. Je begint altijd onder aan de ladder! Daarvan leer je.

Ik stem dus voor de rangen.
Cyrilla
Cyrilla

Aantal berichten : 9
Join date : 01-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Tja..

Sterrenprofiel
Artiestennaam: May-Britt
Leeftijd: 18 jaar
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

De rangen. Empty Re: De rangen.

Bericht van Soraya do okt 22, 2009 12:03 pm

Okee, daar ben ik dan weer, maar dit keer met een soort 'uitslag':

Ik heb niks van de stemmen afgeleid en gewoon de rangen weggehaald. Bovendien ga ik het vakje bij 'baan' leeglaten, dan kan je zelf verzinnen wat je wilt zijn. Very Happy

Ik vind het leuk als iedereen het hier naar zijn zin heeft, daarbij heeft niemand er problemen mee als je alles zelf kan verzinnen. Wees maar gewoon lekker creatief, ik ga nu gewoon mijn best doen om dit forum wat te verbeteren, om het actiever te krijgen en zoveel mogelijk leden te vangen. Very Happy Razz

Dus, veel plezier. ^^

X, Soraya.
Soraya
Soraya
Admin
Admin

Aantal berichten : 55
Join date : 08-06-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Soraya
Leeftijd: 18 Jaar
Baan: Zangeres

https://uptohollywood.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De rangen. Empty Re: De rangen.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum