UpToHollywood
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Clip opnemen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Clip opnemen Empty Clip opnemen

Bericht van Jake di okt 20, 2009 5:29 pm

Jake kwam in zijn auto aangescheurt. Hij keek jachtig op zijn horloge en constateerde dat hij wederom te laat was. Hij moest nu echt eens een betere wekker gaan kopen of iemand die hem wakker maakte. Hij scheurde over de straat en met een luid remgeluid kwam zijn auto tot stilstand in één van de parkeervlakken. Hij keek nog eens op zijn horloge en merkte op dat de schade beperkt bleef tot een kwartier.

Hij liet zijn hand een keer door zijn haren gaan. Zag dat dit er nu wel redelijk uit zag en stapte uit zijn auto. Hij greep zijn tas met spullen en liep op een haastige tempo naar binnen toe.
En toen hij binnen kwam viel zijn mond open van verbazing. Er was nog niemand. Op de camera man na dan, maar die lag te pitten tegen de camera. Hij zou zich moeten verontschuldigen dat hij te laat was, maar waar waren de dansers? De danseressen? Al die andere mensen die hij nodig had? En waar was die zangeres gebleven? Kwaad smeet Jake zijn spullen op de grond. Er kon toch niks in kapot gaan. Hij griste zijn mobieltje uit zijn jaszak en tikte het nummer al in, maar uiteindelijk klapte hij zijn mobieltje dicht. Hij zou hier toch wel aan verdienen. Er was zo alleen maar minder opname tijd en ze zouden zo met veel minder resultaat komen. Ze moesten het allemaal zelf maar weten.
Jake nam plaats in een van de lekkere stoelen en ging wachten. Tot één van die mensen op kwamen dagen. En als die agent van de ster niet met een goed excuus zou komen dan zou hij die de huid vol schelden. Hij had wel wat meer te doen. Een kwartier uitloop kon hij nog wel aan, maar als ze over een uur pas aan zouden kakken hadden ze echt pech gehad.
Hij pakte nog één keer zijn mobiel en staarde naar het nummer in het schermpje. Een simpele druk op de groene knop en de telefoon zou verbinding zoeken. Hij zou ze dan direct hier naartoe kunnen roepen, maar dat deed hij niet. Hij legde het mobieltje aan de kant en vouwde zijn handen voor zijn buik. Lui hing hij nu in de stoel en ging zitten wachten.
Als die Soraya niet op komt dagen ... Dan zwaait er wat. Maakt me niet uit of ze een ster is ja of nee. Dacht Jake nog even mokkend voordat hij zijn ogen sloot en een tukje deed.
Jake
Jake

Aantal berichten : 25
Join date : 19-10-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Mijn kamer :D

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Jake
Leeftijd: 23
Baan: regisseur

http://z3.invisionfree.com/Andalas/index.php?act=idx

Terug naar boven Ga naar beneden

Clip opnemen Empty Re: Clip opnemen

Bericht van Soraya do okt 22, 2009 11:29 am

Ruim op tijd was Soraya aangekomen bij de filmstudio. Dit werd een clip van haar nummer "Not Enough". Een nummer vol pit. Een snel nummer. Niet zo'n janknummer. Gelukkig niet; de clips van zielige nummers waren altijd rotter om te maken. Maargoed, ze was er aangekomen en liep naar de kleedkamers. Ze kreeg meteen haar outfit toegeworpen en kleedde zich razendsnel om. 'Ik ben klaar met omkleden,' mompelde Soraya met tegenzin, aangezien ze wist wat er nu zou komen. Verscheidene dames met handenvol make-up kwamen al aangestormd en duwden Soraya geïrriteerd in een stoel. "Groen?" "Nee, doe maar Goudachtig, dat staat mooi bij d'r kostuum." "Goudachtig, maak je een grapje? Dat lijkt me dus juist niet!"
Zo werd er nog wel doorgediscussieerd achter haar rug. Soraya keek droogjes in de spiegel voor haar en wachtte af. Ze was dit gewend, dit was niet meer dan normaal. De visagistes hadden eindelijk een kleur voor haar oogschaduw gekozen, en nog geen tien seconde later zat het ook op haar gezicht. Het was lekker donker. Alsnog een beetje goud-bruin, maar het was erg mooi gelukt. Daarbij kreeg ze nog een dikke laag foundation over haar gezicht geplamuurd. Wat er uiteindelijk uitkwam vond ze altijd wel mooi, alleen had ze er een hekel aan als ze niet zichzelf kon opmaken; dan zag ze niet wat de mensen met haar gezicht deden.

Na een kwartier kwam Soraya weer naar buiten. 'Zijn de danseressen er al?' Vroeg ze aan de dame die de dans had verzorgd. 'Nee, nog niet. Die komen over ongeveer tien minuten aan, als ik het goedheb.' Was diens antwoord. Met een tevreden gezicht liep Soraya naar de regisseur. 'Over ongeveer twintig minuten kunnen we starten,' zei ze rustig, de regisseur leek te slapen. Lekker dan. Zelf kwam Soraya bij opnames altijd op tijd, hij blijkbaar ook, maar slapend op tijd zijn was toch wat anders. Ze had er zelf ook een hekel aan als er minder opnametijd was. Ze nam het hem dan ook niet kwalijk. Twintig minuten, dat betekende dat ze maar tien minuutjes uitloop hadden. Dat viel mee.
Soraya
Soraya
Admin
Admin

Aantal berichten : 55
Join date : 08-06-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Soraya
Leeftijd: 18 Jaar
Baan: Zangeres

https://uptohollywood.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Clip opnemen Empty Re: Clip opnemen

Bericht van Jake do okt 22, 2009 1:46 pm

Jake opende langzaam zijn ogen en rekte zich een keertje uit toen hij opeens stemmen tegen hem hoorde praten. Eindelijk ze waren er dus. Hoezo make up op doen was een tijdrovend iets. Hij ging even makkelijk zitten en keek toen pas Soraya aan. Een knap meisje van een jaar of 18 schatte hij. En vaak zat hij er niet ver naast.
'Ah, madame is eindelijk uit de kleedkamer gekomen dat is mooi.' Zei Jake terwijl hij zich nog een keertje uit rekte. Hij had snel een lekker zittende blouse aangetrokken en had zich eigenlijk niet zo bekommerd om de rest. Een simpele grijze drie kwarts broek met daarover heen een witte blouse. Kon er mee door.
'En die danseressen ga ik een schop onder hun kont verkopen.' Hij nam ditmaal niet het blad voor zijn mond. 'En twintig minuten. Dat is lang. Zeker omdat ik nog meer voor mijn dag gepland heb.' Loom kwam Jake overeind, maar toen hij eenmaal stond en zich had uitgerekt kwam hij in actie. 'Vooruit dan maar. Eerst het licht.' Mompelde Jake terwijl hij naar zijn lichtmannen zocht. Niemand.
'Je danseressen zijn niet de enige die ik een schop onder hun kont verkoop. Dan moet ik het maar zelf doen.' Zei hij tegen Soraya en voordat er gereageerd kon worden was hij al naar de zijwand toe gelopen en had een ladder gepakt. Aangezien het allemaal nog niet aangesloten was kon hij niks elektronisch besturen. 'Wil je alsjeblieft in het midden van het podium gaan staan?' Vroeg Jake nu op een wat beleefdere toon. 'Dan kan ik alvast het licht afstemmen.'

Jake stond te hannesen met het licht maar uiteindelijk kreeg hij met of zonder de hulp van Soraya een goed lichtval. Hij klom weer naar beneden en sprong het laatste stuk. Met beide voeten belandde hij op de grond en hij veegde zijn handne aan zijn shirt af. Die kon zo de was weer in. Bij Soraya stond hij stil en stak zijn hand uit.
'Laat ik me dan maar eerst voorstellen. Mijn naam is Jake Maen, ik ben je regisseur voor vandaag.' Hij maakte een hoffelijke buiging en grinnikte naar het meisje. 'En jij bent Soraya neem ik aan?'
Jake
Jake

Aantal berichten : 25
Join date : 19-10-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Mijn kamer :D

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Jake
Leeftijd: 23
Baan: regisseur

http://z3.invisionfree.com/Andalas/index.php?act=idx

Terug naar boven Ga naar beneden

Clip opnemen Empty Re: Clip opnemen

Bericht van Soraya vr okt 23, 2009 7:45 pm

Vaag keek Soraya de regisseur aan. Ze was niet lang in de kleedkamer geweest, sterker nog, ze was net binnen. 'Tien minuten uitloop is niet lang, ik weet niet wat jij gewend bent..? De meeste zijn al verbaasd dat ik wél meer doe dan op m'n reet zitten, een beetje wachten tot ik mooi moet zijn en moet gaan zingen..' zei ze geïrriteerd. Velen waren sterren gewend die afwachtten totdat ze moesten zingen en een beetje mooi moesten wezen voor de camera. Zo was zij niet. Ze ging braafjes op het podium staan. Deze was gaaf ingericht, het moest een club voorstellen. Dat was erg goed gelukt. Er stond een kooi aan de zijkant, en een bar achteraan. Vele sterren namen het dan ook in een echte club op, maar dit was goedkoper en makkelijker. Bovendien vaak ook mooier.

Jake was blijkbaar klaar, en stelde zich voor aan haar. Ze schudde zijn hand en grijnsde toen hij een buiging maakte. 'Ik ben Soraya ja, nou, aangenaam dan maar hè, Jake,' grinnikte ze droogjes. 'De danseressen kunnen ieder moment komen, bovendien hebben we al zoveel geoefend dat het waarschijnlijk alleen maar opmaken en opnemen is,' zei ze er op een kalm toontje achteraan.
Soraya
Soraya
Admin
Admin

Aantal berichten : 55
Join date : 08-06-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Soraya
Leeftijd: 18 Jaar
Baan: Zangeres

https://uptohollywood.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Clip opnemen Empty Re: Clip opnemen

Bericht van Jake vr okt 23, 2009 8:07 pm

'Hmm, dan moeten we maar op de danseressen wachten.' Zei hij terwijl hij weg liep en terug kwam met twee flesjes cola. 'Veel heb ik niet bij me, maar dit stond koud en ik dacht: Iedereen houdt wel van cola.' Grinnikte hij tegen Soraya. Hij bekeek haar nog eens beter.
De stylisten hadden goed werk geleverd. Niet te overdreven, maar genoeg om haar dat extra te geven. Hij moest bekennen dat ze een mooi meisje was. Hij gaf haar de cola en glimlachte zwakjes tegen haar. 'Maar ik vraag me toch af, waarom koos je mij om je clip te maken?' Hij keek haar nu nieuwsgierig aan. 'Ik sta er om bekend niet een al te makkelijk persoon te zijn. Perfectionistisch.' Hij glimlachte een half lachje. 'Al moet ik bekennen dat ik vereerd ben dat ik een schoonheid hier op de set mag hebben.' Hij wees naar een stel lekkere stoelen. Waar hij net ook al in lag te maffen en gebaarde dat ze konden gaan zitten.
'Toe, doe alsof je thuis bent. Straks word ik de vreselijke tiran dus laat me nu nog even aardig doen.' Knipoogde hij.
Jake
Jake

Aantal berichten : 25
Join date : 19-10-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Mijn kamer :D

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Jake
Leeftijd: 23
Baan: regisseur

http://z3.invisionfree.com/Andalas/index.php?act=idx

Terug naar boven Ga naar beneden

Clip opnemen Empty Re: Clip opnemen

Bericht van Soraya vr okt 23, 2009 8:15 pm

Soraya glimlachte bijna verlegen toen hij met de cola aan kwam zetten. 'Dat heb je goed gedacht dan,' glimlachte ze, ze keek naar haar handen. Ze merkte wel dat hij haar aandachtig bekeek, ookal was ze dat gewend van fans, toch werd ze er altijd nog een beetje stil en verlegen van. Ookal was dat misschien wat te sterk uitgedrukt, echte verlegenheid was niet te bespeuren bij haar, het zat er in elk geval in de buurt. Toen hij vroeg waarom hem had gekozen, keek ze hem wel weer wat serieuzer aan. 'Omdat ik zelf ook nogal perfectionistisch ben, niet alleen met zingen, niet alleen met dansen, ik wil gewoon mijn carrière behouden. Niet op het randje, nee, ik neem pas genoegen met de top,' grinnikte Soraya droog. 'En make-up doet wonderen hè,' lachte ze vervolgens om zijn opmerking over haar 'schoonheid'. Om zijn laatste opmerking wist ze niets te zeggen, dus ze hield zich stil. Mensen als hij, die eigenlijk nog hoger stonden dan zijzelf, lieten haar wel vaker stilvallen. Interessante mensen om mee te praten, maar inderdaad, vaak erg perfectionistisch, en altijd genoeg kritiek te leveren. Ookal was er helemaal niks mis met opbouwende kritiek.
Soraya
Soraya
Admin
Admin

Aantal berichten : 55
Join date : 08-06-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Soraya
Leeftijd: 18 Jaar
Baan: Zangeres

https://uptohollywood.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Clip opnemen Empty Re: Clip opnemen

Bericht van Jake vr okt 23, 2009 8:43 pm

'Make up ... Overdreven make up verpest alles. Daarbij denk ik ook wel dat je een schoonheid bent zonder al de make up.' Knipoogde Jake met een grijns. 'Maar dat doe je slim en dan ben ik vereerd dat je mij hebt gekozen.' Grijnsde hij nu. De grijns sierde zijn hele gezicht.
Toen merkte hij dat ze stil viel.
'Oh meisje toch. Blijf toch praten.' Glimlachte hij zachtjes tegen haar. 'Je hebt een mooie stem.' Hij ging zitten en staarde naar haar. Haar ogen ditmaal en hij schudde glimlachend zijn hoofd. 'Kom op. Je hebt vast wel een woordje tegen me. Ik zal beloven dat ik je niet het podium af zal schelden wat ik met menig plastic poppen wel heb gedaan.' Hij keek haar even bedenkelijk aan.
'Jij bent geen plastic pop toch?' Hij bekeek haar van top tot teen. 'Want je veel knapper dan ik had verwacht.'
Jake
Jake

Aantal berichten : 25
Join date : 19-10-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Mijn kamer :D

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Jake
Leeftijd: 23
Baan: regisseur

http://z3.invisionfree.com/Andalas/index.php?act=idx

Terug naar boven Ga naar beneden

Clip opnemen Empty Re: Clip opnemen

Bericht van Soraya vr okt 23, 2009 9:29 pm

Grijnzend luisterde Soraya naar zijn woorden, terwijl ze af en toe een slok cola nam. 'Je moet niet vereerd zijn joh,' grinnikte ze als antwoord. Toen hij over haar "mooie stem" begon, grijnsde ze breed. 'Valt wel mee toch..? In elk geval niet als ik práát..' zei ze bescheiden, terwijl ze nog steeds naar haar handen keek. Ze keek op, en grijnsde. 'Mijn agent wilde anders wel graag een Soraya-poppenserie uitbrengen, dus in dat opzicht ben ik dat wel ja,' grinnikte ze droog, terwijl ze hem nog steeds aankeek. Ze was veel knapper dan hij had verwacht..? Hij had vast al veel videoclips gedaan. Leuk om in elk geval te horen te krijgen. Zelf was hij ook wel de moeite waard om een gesprek mee te beginnen. Of om misschien zelfs beter te leren kennen. Toen ze daarover nadacht verscheen er een glimlach op haar gezicht, nog steeds keek ze hem aan. Het blikje was leeg, ze stond op en gooide deze weg. Even twijfelde, zou ze weer gaan zitten..? Het gesprek verliep niet bepaald vlotjes. Nouja, ze ging toch maar gewoon zin. Het kon in elk geval geen kwaad, toch?
Soraya
Soraya
Admin
Admin

Aantal berichten : 55
Join date : 08-06-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Soraya
Leeftijd: 18 Jaar
Baan: Zangeres

https://uptohollywood.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Clip opnemen Empty Re: Clip opnemen

Bericht van Jake vr okt 23, 2009 9:39 pm

'Dan zet ik een poppetje in mijn raam.' Knipoogde hij. Ze twijfelde even en hij grinnikte zachtjes. Uiteindelijk ging ze weer zitten. Hij zette het flesjes voor de laatste keer aan zijn lippen en dronk de rest in een keer op. Op dat moment kwam zijn crew binnen. Te laat.
Eerst lachte ze nog, maar toen ze Jake overeind zagen komen begonnen een paar nieuwelingen bleek weg te trekken. 'Excuseer mij even.' Zei Jake rustig tegen Soraya terwijl hij opstond en naar zijn crew liep. 'Jullie hadden hier al een half uur geleden moeten zijn!' Snauwde Jake kwaad tegen zijn crew. 'Alles hoorde al klaar te staan, maar nee. Nu moest ik het zelf doen.' Een paar krompen ineen. 'Nou vooruit. De ster is er al dus vort. Maak alles in orde en begin maar.' Zei hij.

En nu stond alles binnen tien minuten klaar. Jake zat ze zo op hun hielen zat.
'Dansers ga maar klaar staan. Camera klaar?' De camera man stak zijn duim op. 'Goed jongens, jullie kennen de pasjes. Kom maar op. Licht goed? Camera? En actie!' riep Jake toen.
Jake
Jake

Aantal berichten : 25
Join date : 19-10-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Mijn kamer :D

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Jake
Leeftijd: 23
Baan: regisseur

http://z3.invisionfree.com/Andalas/index.php?act=idx

Terug naar boven Ga naar beneden

Clip opnemen Empty Re: Clip opnemen

Bericht van Soraya za okt 24, 2009 2:01 pm

Aangezien de clip in veel verschillende stukken was ingedeeld, was dit stuk nog zonder de danseressen waarvoor destijds auditie was gehouden. De vier plaatsen in de disco waar opgenomen werd, waren de kooi, de bar, de muur en de dansvloer. Dit gedeelte was bij de muur. Ze zou er samen met een paar van de jongens uit Jakes crew moeten dansen. Ze sprong het podium op, met de dansers erachteraan.

Wanneer Jake 'actie' had geroepen, was het begonnen. Ze deed wat constant had lopen instuderen. Dansen en playbacken, dansen en playbacken. Ze keek constant in de camera, tenzij er wat anders ingestudeerd was. Leunend tegen de muur, geheel glimmend, aangezien ze was ingesmeerd met een soort olie, en dansend met een van de mannelijke dansers. Het leek voor haar goed te gaan, maar of Jake daar ook zo over dacht, dat was een ander verhaal. Ondertussen speelde de muziek van het nummer, zodat het goed op de maat ging en ze tegelijk met het nummer playbackte. Ze deed enorm haar best, zoals altijd, maar liet niets van vermoeidheid merken. Dat zou er ook niet uitzien op de video. Het hele podium was donker en enkel verlicht met gekleurde discolampen, terwijl waar Soraya tegen de muur aanstond, een fel licht op haar scheen. Dat merkte je uiteindelijk als kijker natuurlijk niet, maar voor Soraya was het erg fel.
Soraya
Soraya
Admin
Admin

Aantal berichten : 55
Join date : 08-06-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Soraya
Leeftijd: 18 Jaar
Baan: Zangeres

https://uptohollywood.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Clip opnemen Empty Re: Clip opnemen

Bericht van Jake za okt 24, 2009 6:20 pm

Het nummer eindigde en Jake zat met een nors gezicht naar de dansers te kijken. 'Hoelang hebben jullie geoefend?' Vroeg hij nors. 'Want dit was drie keer niks! Stelletje prutsers. Jullie weten dondersgoed dat ik niets meer dan perfectie eis! Ik heb jullie het verdorie zelf geleerd!'
Met een nors gebaar begon hij zijn blouse los te knopen en smeet die op de stoel. Deze was al vies, maar die olievlekken kreeg hij er nooit meer uit. Dat wist hij zeker. Daarbij hadden de dansers ook een ontbloot bovenlijf.

Hij kwam het podium opgelopen en en greep de solo danser in zijn nek. 'En met jou heb ik uren gerepeteerd en dan krijg ik dit te zien?' Vroeg hij. De jongen knikte voorzichtig. 'Wat jullie als groep deden was goed, maar jij. Je hebt geen reet uitgevoerd naast onze repetities. Dat is goed te zien. Nou vooruit. Aan de kant.' Hij duwde de jongen aan de kant en deze keek verbaasd naar Jake. 'Soraya kom eens, alsjeblieft.' Hij was zelf al een stuk naar haar toe gelopen en zette haar neer zoals ze net ook stond. 'Ik hoop niet dat je het erg vindt, maar je gaat die scene nog eens doen. En ditmaal met mij. Om te laten zien hoe het echt moet.' Hij wierp even een blik op de jongen en knikte naar de geluidsman.
'Zet de muziek maar aan.' riep Jake naar de geluidsman en deze knikte. De camera man zette de camera weer aan. Jake zelf ging achter Soraya staan. 'Ik hoop niet dat je het erg vindt, maar ik weet dat het beter kan.' Fluisterde hij in haar oor. 'Ik doe niks.' Glimlachte hij nog zachtjes in haar oor voordat hij zijn handen rond haar middel legde en haar tegen zich aan trok. 'Het begin zag er nog goed uit. Maar vanaf hier ging het gewoon grandioos mis.' Zei Jake wat harder om de aandacht van de jongens te krijgen. 'Ben je er klaar voor?' Vroeg hij aan Soraya en glimlachte. Hij kende de pasjes uit zijn hoofd.
Jake
Jake

Aantal berichten : 25
Join date : 19-10-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Mijn kamer :D

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Jake
Leeftijd: 23
Baan: regisseur

http://z3.invisionfree.com/Andalas/index.php?act=idx

Terug naar boven Ga naar beneden

Clip opnemen Empty Re: Clip opnemen

Bericht van Soraya do okt 29, 2009 5:05 pm

Grijnzend keek Soraya op toen Jake begon te schelden op de overige dansers. Zijzelf danste goed blijkbaar, dan maakte het haar niet zoveel uit. Uit haar ooghoek keek ze grijnzend mee toen Jake zijn blouse uitdeed. Ergens ook verbaast, ging hij zelf meedoen..? Niet veel later kreeg ze al antwoord op die vraag; ja, hij ging het lekker zelf doen.

Ze keek met een wat serieuzere blik toe hoe hij de solo-danser toesprak. Soraya knikte nog steeds wat verbaast. Dus ze ging het inderdaad met hem doen. Ze grijnsde weer, dit had ze nog niet eerder meegemaakt, en eerlijk gezegd, vond ze het wel leuk. Ze luisterde naar wat hij zei, en knikte steeds als hij iets tegen haar zei. 'Ik ben er helemaal klaar voor ja,' grinnikte ze uiteindelijk wanneer hij dat haar gevraagt had. De muziek startte weer, en ze deed precies hetzelfde als daarnet.. Alhoewel, het leek alsof ze nu nog beter haar best deed. Hoe dan ook, Soraya vond het goed gaan.
Soraya
Soraya
Admin
Admin

Aantal berichten : 55
Join date : 08-06-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Soraya
Leeftijd: 18 Jaar
Baan: Zangeres

https://uptohollywood.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Clip opnemen Empty Re: Clip opnemen

Bericht van Cyrilla do okt 29, 2009 7:25 pm

May-Britt kwam als een van de eerste danseren binnenlopen. Nerveus was ze. Nog nooit had ze in een clip mogen dansen en dat werd nu werkelijkheid. Zenuwachtig keek ze naar Soraya die aan het dansen was. Het was een lekker pittig en snel nummer. May-Britt kon niet wachten en nam elke beweging die haar idool deed in haar op. Eigenlijk wilde ze nu al meedansen, maar ze zat nog niet in deze scene werd haar net verteld. Een klein stoeltje haalde ze tevoorschijn en ging zitten. De muziek en de danspassen waren erg meeslepen om naar te kijken. Het zag er echt moeilijk uit, terwijl het in de werkelijk waarschijnlijk niet zo was. Alleen al je energie erin stoppen, was moeilijk. Hopelijk kon May-Britt net zo worden als de danseressen en dansers die bij Soraya dansten. Dit was een droom die uitkwam. De onzekerheid of ze het wel kon, ging ze steeds meer uitten. Als iemand haar nu iets zou vragen, zou er niets uit haar mond te horen zijn, maar tegelijker tijd was ze ook heel blij. Ze was blij dat iemand haar de kans gaf om het liefste wat ze doet waar te maken. Een lange en onzekere zucht blies ze uit haar longen en keek weer naar haar grote idool.
Cyrilla
Cyrilla

Aantal berichten : 9
Join date : 01-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Tja..

Sterrenprofiel
Artiestennaam: May-Britt
Leeftijd: 18 jaar
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Clip opnemen Empty Re: Clip opnemen

Bericht van Jake vr okt 30, 2009 4:51 pm

Toen het nummer eindigde stond Jake hijgend voor Soraya en maakte uiteindelijk na een diepe zucht een hoffelijke buiging voor haar. 'Prima gedanst.' Glimlachte hij toen hij omhoog keek. Hij drukte een zachte kus op haar hand en ging rechtop staan. Hij haalde een keer diep adem en blies door zijn neus weer uit.
'Zo dans je dus. Met passie. Je moet heel je gevoel erin gooien. Dat heb ik de meeste van jullie nog wel kunnen leren. Voor degene die dit dus niet kunnen ...' Hij keek een paar van zijn dansers aan. 'Ik verwacht dat jullie de volgende keer meer je best doen!' Een paar jongens knikte schamper en andere schuifelde voorzichtig heen en weer op hun voeten. Jake schraapte zijn keel nogmaals en keek naar zijn technische mannen. 'We hebben je toch maar stiekem gefilmd Jake.' Knipoogde de camera man en Jake moest lachend zuchten. 'Zet de versie van mij en die van Bas maar even naast elkaar en laat Soraya het maar zien. Dan kan zij kiezen welke van de twee versies ze wilt.' Bas, de solodanser, keek Jake ongeloofwaardig aan. 'Maar ...' Begon hij en Jake draaide zich verbazingwekkend rustig om. Eng rustig haast. 'Ik zei laat Soraya maar beslissen. Als jij het niet goed doet zal ze dat heus wel zien op de film, maar als jij vind dat je het beter hebt gedaan dan mij ...' Jake haalde zijn schouders op en stapte van het podium af. Er moesten nog een paar stukken worden verfilmd en nu merkte Jake een nieuwe jonge dame op. Dat moest een van de danseressen van Soraya zijn.
'Ah, je bent precies op tijd.' Grijnsde Jake tegen de andere jonge meid. 'Ik ben Jake de regisseur. Het spijt me dat ik er niet zo uit zie op het moment, maar moest mijn dansers even op hun sodemieter geven.' Knipoogde hij. 'En jij bent?' Vroeg hij aan de onbekende.
Jake
Jake

Aantal berichten : 25
Join date : 19-10-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Mijn kamer :D

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Jake
Leeftijd: 23
Baan: regisseur

http://z3.invisionfree.com/Andalas/index.php?act=idx

Terug naar boven Ga naar beneden

Clip opnemen Empty Re: Clip opnemen

Bericht van Soraya zo nov 01, 2009 7:06 pm

Hijgend stond Soraya uiteindelijk op het podium. Met haar handen in haar zij. De laatste keer ging verbazingwekkend goed, voor haar gevoel. Om Jake's buiging en handkus moest ze opnieuw lachen, en ze liep het podium af. Eén van de danseressen was naar binnen gekomen.
Ze moest dus kiezen welke van de twee opnames ze in de clip wilde. Terwijl zij, samen met een paar jongens van de belichting, de twee filmpjes bekeek, kwamen er nog wat danseressen binnen. Er misten er nog een paar. Een daarvan was Jaylinn, Soraya was haar nog niet vergeten, een erg goede danseres, net zoals May-Britt, die wel al binnen was.
Wanneer ze beide versies had bekeken, wist ze meteen welke ze wilde. 'Ik wil die laatste,' kwam er met een nors gezicht uit, 'die eerste ging bij mijzelf gewoon heel slecht,' vervolgde ze, grotendeels omdat ze niet anderen op hun fouten wilden wijzen. Het was voor haar ook wel duidelijk dat Jake het veel beter gedaan had dan Bas.
Het volgende moment was ze opgestaan en naar May-Britt toegelopen. 'Hee, zijn alle meiden er al? De dans hebben jullie al ingestudeerd, dus zouden we dan zo kunnen beginnen?' Vroeg ze haar, omdat ze ervanuit ging dat deze het wel zou weten. Grotendeels omdat alle danseressen samen gebracht zouden worden..
Soraya
Soraya
Admin
Admin

Aantal berichten : 55
Join date : 08-06-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Soraya
Leeftijd: 18 Jaar
Baan: Zangeres

https://uptohollywood.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Clip opnemen Empty Re: Clip opnemen

Bericht van Jaylinn di nov 10, 2009 2:50 pm

Jaylinn kwam de ruimte in gerend. Het scheelde geen haar of ze had een lamp omver gelopen. Ze keek schichtig om zich heen en toen haar blik Soraya had gevonden liep ze wat rustiger naar haar toe. 'Ik ben er..' zei ze beschaamd. Haar auto was weer kapot gegaan, ondanks dat ze laatst hulp had gekregen van de superster zelf. Licht hijgend draaide ze zich om en keek naar de andere danseressen. Die waren wel op tijd. Zonder dat ze er erg in had zuchtte ze. Wat onrustig en onzeker friemelde ze aan haar jurkje. De stof was zacht en zat strak om haar lichaam. Verrassend genoeg kon ze er wel makkelijk in dansen. Langzaam schuifelde ze richting May-Britt. 'Ben ik erg laat?' vroeg ze fluisterend. Vlug streek ze haar haar netjes en pakte de stof weer vast van haar jurk. Ze wist niet wat ze met deze situatie moest. 'Want ik.. Kwam jij ook zo laat? Mijn auto..' Ze viel stil. Waarom begon ze te ratelen over haar problemen tegen een onbekende? 'Sorry.' Ze keek naar Soraya. Die zag er prachtig uit. Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht.
Jaylinn
Jaylinn
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 17
Join date : 11-06-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Nootdorp

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Jayjay
Leeftijd: 20 jaar
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Clip opnemen Empty Re: Clip opnemen

Bericht van Jake vr nov 13, 2009 7:42 pm

Er kwam nog een danseres binnen en nu moesten ze compleet zijn. 'Je bent inderdaad wat laat, maar dat geeft niet. Mijn crew was ook te laat.' Mompelde Jake tegen de nieuwkomer. Hij staarde even naar zijn eigen dansers en de camera mannen enz.
'Hee, maar we zijn er wel!' Protesteerde er eentje. 'Do not care. Jullie waren te laat.' Riep Jake terug. Hij schudde zijn hoofd, maar glimlachte toen weer naar de onbekende. 'Goed, ik ben Jake. De regisseur van de clip.' Knipoogde hij. 'Als er vragen zijn, opmerkingen of wat dan ook. Dan geef je maar een gil.' Glimlachte Jake. Hij draaide zich om en liep naar de belichtingsmannen die nog met de filmpjes bezig waren. 'Zo en je hebt een keuze gemaakt hoorde ik.' Grijnsde Jake tegen Soraya. 'Je moet beter gaan leren dansen knul.' Riep Jake tegen Bas. 'Anders blijf je een achtergrond danser.' Bas keek met een nors gezicht naar Jake en liep toen mokkend weg. Jake klapte in zijn handen.
'Goed people. We hoeven nog maar een paar scenes te schieten. Willen alle danseressen weer naar het podium gaan, alstublieft!' Riep hij terwijl hij naar zijn eigen stoel liep.

Jake griste de blouse van zijn stoel en pakte een handdoek voordat hij ging zitten. Voortaan zou hij het laten om nog olie te gaan gebruiken in clips. De boel werd er zo smerig door. Desalniettemin had hij genoten van de kleine danspartij. Hij had nooit voor de camera willen staan, maar les geven kon hij wel.
'Goed .. de laatste scene nu. Ik wil passie zien mensen. Camera klaar?' De cameraman stak zijn duim op. 'Mooi geluid en licht klaar?' Er werd wat gemompeld dat klonk als een ja.
'En actie dan maar!' Riep Jake met een brede grijns op zijn gezicht. Hij zou de boel later in elkaar monteren. Hij zou Soraya's goedkeuring wel moeten krijgen natuurlijk, maar misschien kon ze dan langs komen om het samen met hem te maken. Dat zou makkelijker zijn en zo zou de clip ook naar haar smaak uitkomen.
Jake
Jake

Aantal berichten : 25
Join date : 19-10-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Mijn kamer :D

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Jake
Leeftijd: 23
Baan: regisseur

http://z3.invisionfree.com/Andalas/index.php?act=idx

Terug naar boven Ga naar beneden

Clip opnemen Empty Re: Clip opnemen

Bericht van Soraya ma nov 16, 2009 3:44 pm

Soraya had zich omgedraaid bij het horen van Jaylinns stem. 'Mooi zo,' reageerde ze grijnzend, 'was je auto weer stuk?' Vroeg ze lachend. Inmiddels zat Soraya op een stoel, met twee dames van de makeup om haar heen. Opnieuw gingen er een stuk of drie lagen over d'r gezicht. Ze keek naar Jake, uit haar ooghoeken. Hij was het blijkbaar helemaal eens met Soraya's keuze. Niet zo gek ook; ze had gekozen voor hém, niet voor de amateur-danser. Ze gingen weer verder. Soraya stond op en liep naar het podium.

Soraya begroette de danseressen en ging op haar plaats staan. Net zoals eerder was er nog gauw een styliste het podium opgesprongen om Soraya's haar even te doen. Soraya siste dat ze gingen opnemen en dat dit niet kon, dus rende de meid ook weer even gauw weg. Soraya knikte dat ze klaar was om te beginnen. Jake had "actie" geroepen, de boel was gestart. Meteen begon ze weer te bewegen op de maat. Bijna was ze te laat, maar daar was uiteindelijk niks van te merken geweest.
Soraya
Soraya
Admin
Admin

Aantal berichten : 55
Join date : 08-06-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Soraya
Leeftijd: 18 Jaar
Baan: Zangeres

https://uptohollywood.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Clip opnemen Empty Re: Clip opnemen

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum