UpToHollywood
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezellige bar

3 plaatsers

Ga naar beneden

Gezellige bar Empty Gezellige bar

Bericht van Zane do okt 29, 2009 9:55 pm

Zane stapte een bar in terwijl hij rondkeek. Het was een gezellige ogende bar waar nu nog weinig mensen waren. "Een pilsje a.u.b."Zei Zane met een lachje naar de barman."Hey Zane, hij is gratis als je me iets nieuws verteld. Nieuwe film?"Zei de barman terug met een lach. Hij was een beetje fors gebouwd en droeg een handdoek over zijn rechterschouder. het baardje vond Zane het leukst. Een redelijke baard was het maar niet zo donzig. "Ik hoop het, nouja ik weet het. Binnenkort gaan we zitten met een aantal man over me nieuwe films. Zodra ik zelf het script en de naam zal ik het zeggen."Zei Zane met een glimlach die al over wat grote rollen had gehoord maar nog niks was opgestuurd. Hij gooide daarna wat geld over de toonbank."Dan is het nu nog ff betalen ofniet?"Sprak Zane vlug en een beetje gewoontjes. Hierna draaide hij zijn barkruk rond. Hij keek eens rond terwijl hij een slok nam van zijn biertje. Rechts zaten wat gasten luidruchtig te praten. Terwijl links wat dames zaten. Hij keek eventjes en ving meteen wat glimlachjes op en tegelijk gingen ze praten. Maar al snel vond hij die dames niets voor hem.
Zane
Zane
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 38
Join date : 22-09-09
Woonplaats : Beverly Hills

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Zane Fire
Leeftijd: 22
Baan: Acteur

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige bar Empty Re: Gezellige bar

Bericht van Sophie wo nov 04, 2009 6:31 pm

Sophie liep rustig binnen, ze was hier net en was het centrum nog een beetje aan het verkennen. Echt op haar gemak voelde ze zich niet, ze had al aardig wat beroemde mensen gezien en zelf was ze nog bezig hard te trainen om mischien tijdens een auditie te falen. Ze vond het erg moeilijk haar oude vrienden achter te laten en vond dat het tijd werd nieuwe te maken. Ze keek rond, er zat een groepje meiden druk te praten, nee daar kon ze niet tussen komen, daar was ze zowieso te verlegen voor. Toen keek ze naar de bar, er zat een jongen aan en een paar stoelen verderop 2 mannen die druk aan het praten waren. Daar keek ze niet naar, haar blik bleef de de jongen hangen. Ze herkende hem, hij was acteur en had al in een paar grote films gespeeld. Plots betrapte ze zichzelf op het feit dat ze naar hem aan het staren was. Ze ging 1 kruk verder dan Zane zitten en bestelde een cola. Ze betaalde en nam een slokje. Ze keek naar de deur. Het liefst wou ze nu naar buiten rennen, wat moest hij denken? Een doodgewoon meisje was binnen komen lopen zat eerst een uur naar hem te staren om vervolgens haast naast hem te gaan zitten. Waar was ze mee bezig? Sophie schuiffelde ongemakkelijk op haar kruk. Ze dwong zichzelf niet weg te gaan en nam nog een slokje. Ze verslikte zich en kreeg een hoestbui. Ze kon zichzelf wel voor haar hoofd slaan. Ze zette haar glas neer en staarde naar de natte glazen die voor haar op het aanrecht stonden.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 31
Join date : 30-10-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Sophie
Leeftijd: 20
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige bar Empty Re: Gezellige bar

Bericht van Laila do nov 05, 2009 4:45 pm

Laila liep vrolijk de bar in, ze voelde zich best wel onzeker zoveel vrienden had ze nog niet in Hollywood. Als ik gewoon met iemand ga praten dan komt het vanzelf wel, hoop ik. Dacht ze bij zichzelf. Laila bekeek de bar even en ging naast een meisje zitten die haar wel aardig leek. Ze bestelde een Ice tea, Laila nam een slokje van haar Ice Tea terwijl ze op haar kruk schuivelde. Er zat een dronken man van ongeveer in de 30 naast haar. De man zei iets tegen haar maar hij was zo dronken dat ze het amper kon verstaan. "Wat zei je?" Vroeg Laila aan de man. Weer kwam er gebrabbel uit en ze keek de man met een vage blik aan. Laila nam een paar kleine slokjes van haar drinken. Ze richtte haar blik op het verlegen lijkende meisje. "Heei, alles goed?" Zei ze niewsgierig tegen het onbekende meisje. Laila glimlachte lief naar het meisje.
Laila
Laila

Aantal berichten : 66
Join date : 28-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Laila
Leeftijd: 20
Baan: Zangeres

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige bar Empty Re: Gezellige bar

Bericht van Zane za nov 07, 2009 8:47 pm

Zane merkte dat hij bekeken werd. Hijzelf keek even terug waarna hij zijn ogen weer weg wende. Ze zag er een beetje eenzaam uit. Nieuw in de stad? Dacht Zane. Hij besloot het op die conclusie te houden. Het was een conclusie die hij wel waar schatte. Daarna kwam een andere dame binnen, deze leek hij wel te herkennen. Actrice? Nee, dat dacht ik niet. Hij zag hoe de tweede dame de eerste aansprak. Zane besloot zich ook maar in het gesprek te bemoeien, hij verveelde zich en hield van aandacht. Kortom de perfecte reden om zich in het gesprek te mengen. Hij sprong van de kruk en zette zich voor de dames maar tussen beide in. "Hallo, zou ik mij ook in het gesprek mogen voegen."Zei Zane die een glimlachje opzette."Ik ben Zane Fire, en jullie twee zijn...?"Vroeg Zane die de zin een beetje liet lopen waarna hij er een vraag van maken. Een soort van invulzin dus. Zane bekeek daarna beidde eens goed. Hij probeerde hun leeftijd inteschatte, hij bleek er even wat moeite mee te hebben. Maar schatte beidde rond de 20 en 25 in. Waarin veel kon verschillen. Zane was benieuwd of hij gelijk had maar wilde ze niet bedonderen met vragen dus besloot nog even te wachtte op het eerste antwoord.
Zane
Zane
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 38
Join date : 22-09-09
Woonplaats : Beverly Hills

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Zane Fire
Leeftijd: 22
Baan: Acteur

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige bar Empty Re: Gezellige bar

Bericht van Sophie za nov 07, 2009 9:08 pm

Sophie keek naar Leila, ze herkende haar, maar kon er zo snel niet op komen waarvan. ,,Ja hoor.." Zei ze een beetje onzinnig, maar aardig. Dat iemand zomaar vroeg hoe het met je ging vond ze een beetje raar, maar ja. Toen kwam Zane bij hun staan, Sophie verbaasde het een beetje. ,,Ik ben Sophie" Zei ze met een glimlach. Ze nam nog een slokje van haar cola, en besloot toen dat ze geen dorst had. Ze keek naar Leila, ze leek haar wel aardig.. Daarna keek ze een beetje ongemakkelijk naar Zane. Zou hij aardig zijn? Of had hij een ego? Als het het laatste was zou ze hier snel weg zijn, daar kon ze gewoon niet tegen. Maar zo zag hij er niet uit.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 31
Join date : 30-10-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Sophie
Leeftijd: 20
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige bar Empty Re: Gezellige bar

Bericht van Laila za nov 07, 2009 9:59 pm

Laila keek op naar de Zane die zich in het gesprek wou mengen ergens in haar achterhoofd moest ze wel op zijn opmerking lachen."Ik ben Laila." Zei half lachend tegen Zane. Laila bekeek Zane even niet lelijk dacht ze, ze herkende hem ergens van. Een zanger? Nee volgens mij een acteur. Ja van die ene film ze kon even niet meer op de naam van de film komen. Laila had haar Icea Tea opgedronken en had best wel zin in alcohol dus bestelde ze een breezer. De man achter de bar vroeg om haar ID ze keek een lachbui, ze was toch wel overduidelijk ouder dan 16 hoopte ze. Even om naar Sophie en Zane en moest keihard lachen. Beldigd liet ze haar ID zien en de barman verontschuldigde zich. Lachend nam ze een slok van haar breezer. "Mag ik ff jullie ID zien" Grapte ze naar Sophie en Zane. Dat klonk dommer dan dat ze verwacht had.
Laila
Laila

Aantal berichten : 66
Join date : 28-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Laila
Leeftijd: 20
Baan: Zangeres

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige bar Empty Re: Gezellige bar

Bericht van Zane za nov 07, 2009 10:28 pm

"Ik lijk toch wel rond de 22, toch?"Vraag Zane met een oververbaasde stem voor de grap. "En hoe oud zijn jullie?"Vroeg Zane die hierdoor een reden zag om dit te vragen. Hoewel wel duidelijk was dat Laila oud genoeg was voor drank. Toch schatte hij haar kennelijk ouder in dan de barman! Maar ja, zo goed was hij ook weer niet in leeftijdschatte en de barman kennelijk helemaal niet. Of ze moest net 17 zijn natuurlijk dan had de barman gelijk dat hij het vroeg. "Wonen jullie beiden al lang in LA, hollywood?"Vroeg Zane erna met wat nieuwschierigheid, aangezien hij graag wat wilden weten over de meisjes. Hij was overgestapt naar meisjes aangezien dames te oud klonk voor de twee meisjes, daarnaast klonk het leuker in zijn gedachte. Hij zag in zijn ooghoek de kletsende dames opstaan en het café verlaten. Tegelijkertijd zag Zane dat het café drukker waren, nog een vrouw, twee kerels en daarna nog een groepen dames. Maar Zane besloot hier, nog, geen aandacht voor te gaan besteedde.
Zane
Zane
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 38
Join date : 22-09-09
Woonplaats : Beverly Hills

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Zane Fire
Leeftijd: 22
Baan: Acteur

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige bar Empty Re: Gezellige bar

Bericht van Sophie za nov 07, 2009 10:35 pm

( Leeftijdschatte Very Happy)

,,Ik ben 20, ik drink alleen niet echt" Zei Sophie. Wat Laila had gezecht had een beetje raar geklonken, maar iedereen had wel zijn blooper momentjes. ,,Ik woon hier pas net.." Zei Sophie. Ze mocht deze plaats wel, maar ze misde de rust van haar vorige woonplaats wel, en haar vrienden natuurlijk. Ze hoopte dat ze van Dansen haar beroep kon maken, dit was daar wel de ideale plaats voor. Ze dronk haar cola toch maar op en zette het lege glas neer. De dronken man naast hun verliet waggelend het cafe hij botste nog tegen een vrouw op ook. Die hem beledigd aankeek. Sophie glimlachde.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 31
Join date : 30-10-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Sophie
Leeftijd: 20
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige bar Empty Re: Gezellige bar

Bericht van Laila za nov 07, 2009 10:45 pm

"Nou dat weet ik zo net nog niet." Zei ze met een speels lachje tegen Zane. "20." Antwoorde ze. "Ik woon hier ook pas net" Zei ze droogjes. "Jammer" dacht Laila ze had net zo'n zin om veel te zuipen. Ze nam een slok van haar drinken. Het werd drukker in de bar. Laila vond plaatsen waar meer mensen waren altijd gezelliger dan waar het rustiger was, zoals in een of ander eng parkje waar s'avonds allemaal pedofielen rondlopen.
Laila
Laila

Aantal berichten : 66
Join date : 28-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Laila
Leeftijd: 20
Baan: Zangeres

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige bar Empty Re: Gezellige bar

Bericht van Zane za nov 07, 2009 11:13 pm

"Ow even oud dus. Dat is lekker makkelijk voor mij te onthouden..."Zei Zane met een lachje. "En om plezier te hebben hoef je niet echt te drinken, hoewel het wel lekker is!"Voegde hij er aan toe.
"Ikzelf ben hier ook net komen wonen, aangezien ik acteer. Jullie zullen denk ik wel van me hebben gehoord. Is het hier veel handigere om te wonen. Meeste bekende mensen wonen hier daarnaast ook producenten."Zei Zane die maar liet vallen van zijn acteer carriere. Iets waar hij van hield,trots op was, en iedereen mocht het weten. Arrogant of niet dat maakte hem weinig uit. "En wat doen jullie hier voor werk?"Vroeg Zane daarna tegen Laila en Sophie.
Zane
Zane
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 38
Join date : 22-09-09
Woonplaats : Beverly Hills

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Zane Fire
Leeftijd: 22
Baan: Acteur

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige bar Empty Re: Gezellige bar

Bericht van Laila za nov 07, 2009 11:25 pm

Zane had helemaal gelijk met zijn opmerking over drank. "Het is inderdaad niet nodig maar als je stomme dingen gedaan hebt tijdens uitgaan kun je het wel gewoon als excuus gebruiken" Zei Laila uit ervaring. "Ik dacht al dat ik je herkende van een film ofzoiets maar wist het alleen niet zeker." Zei Laila die haar stem moest verheffen omdat het veel drukker was geworden. Ze nam nog een slok van het drinken. De muziek die er in de bar was klonk gezellig en lekker om op te dansen..
Laila
Laila

Aantal berichten : 66
Join date : 28-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Laila
Leeftijd: 20
Baan: Zangeres

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige bar Empty Re: Gezellige bar

Bericht van Sophie zo nov 08, 2009 12:39 pm

Sophie keek naar Zane die trots was op zijn carriere. Ze moest er wel een beetje om lachen. ,,Ik herkende je wel hoor" Zei Sophie met een glimlach. Waarscheinlijk vond hij dat wel leuk, iedereen wou toch herkend worden? ,,Ik doe veel aan dans, maar een baantje heb ik nog niet. Ik hoop dat ik ooit mee mag dansen in een clip ofzo. Daar ben ik nu nog hard voor aan het trainen." Sophie keek naar haar lege glas, ze vond het niet erg om te trainen dat vond ze juist leuk. Maar ze zou wel graag een keer meedansen in een clip of film, ze trainde nu al zo lang. Daarom was ze ook hier, om ontdekt te worden, daar had Zane wel gelijk in. Dit was darvoor de ideale plek.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 31
Join date : 30-10-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Sophie
Leeftijd: 20
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige bar Empty Re: Gezellige bar

Bericht van Zane zo nov 08, 2009 2:45 pm

Zane kreeg een glimlach bij het horen van dacht te herkennen en zeker bij het herkennen van Zane. Hij vond het helemaal prachtig herkent te worden. Dat was toch één van de hoofdredenen waarom hij dit werk doet, hij zou in de geschiedenis van de mensheid verschijnen. Men zou hem herinneren. Prachtig. "Haha, heb je ook voorbeelden?"Vroeg Zane aan Laila die haar opmerking wel grappig vond en zich probeerde voortestellen wat het inhield. "Veel succes dan. Zal wel niet makkelijk zijn maar zeker wel haalbaar!"Zei Zane met een glimlachje waarmee hij haar wat vertrouwen en succes probeerde te geven. Aangezien het een brute wereld was en op alles werd gezeikt. Gewicht, haarkleur etc. Alles moest perfect zijn in de ogen van sommige mensen in hollywood. Hij zag daarom ook veel andere acteurs falen! Die hadden het net niet. Hij had het wel, dacht hij tenminste, maar wat het precies was wist niemand zeker.
Zane
Zane
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 38
Join date : 22-09-09
Woonplaats : Beverly Hills

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Zane Fire
Leeftijd: 22
Baan: Acteur

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige bar Empty Re: Gezellige bar

Bericht van Laila zo nov 08, 2009 4:34 pm

"Hee Sophie ik ga binnenkort een clipo maken misschien kun je wel auditie doen, als je je nummer geeft."Zei Laila geïnteresseerd tegen Sophie. Ze gaf Sophie een pen en papier dat ze uit haar tasjer haalde. "Je wilt voorbeelden van mijn bloopers als ik dronken ben?" Vroeg Laila grinnikend aan Zane. Zonder te wachtend op zijn antwoord begon ze te vertellen. "Een keer dat was echt perongelijk, was ik met mijn toenmalige vriendje en vriendinnen uitgegaan, naast mij stond een jongen en die had dezelfde haarkleur en het zelfde shirt aan als mijn vriendje, raad maar wat er gebeurt is." Vertelde Laila. Het was niet echjt het meest charmante voorbeeld dat je zou kunnen noumen maar toen was ze echt zo dronken dat ze niet goed meer kon zien.
Laila
Laila

Aantal berichten : 66
Join date : 28-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Laila
Leeftijd: 20
Baan: Zangeres

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige bar Empty Re: Gezellige bar

Bericht van Sophie zo nov 08, 2009 5:27 pm

Sophie pakte de pen en het papier aan en scheef met een grijns haar nummer op. Mischien danste ze straks mee in een clip.. Ze luisterde naar Laila en moest lachen. Dat is wel heel dom, de enige blooper die zij had meegemaakt met drank was er een van haar vriendin.. Ze moest haar maar snel opzoeken, nu ze er aan dacht begon ze haar steeds meer te missen. Ze gaf het briefje aan Laila en schoof haar lege glas heen en weer. "Je kan ook wel gewoon vragen of ik je glas wil weghalen hoor" Zei ze barman met een knipoog naar haar en pakte het glas om schoon te maken. Sophie keek raar op en lachde.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 31
Join date : 30-10-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Sophie
Leeftijd: 20
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige bar Empty Re: Gezellige bar

Bericht van Laila zo nov 08, 2009 5:40 pm

Laila pakte het briefje met Sophie d'r nummer aan en lachte om de grap van de barman. Ze dronk haar breezer op en keek Sophie en Zane aan, en kreeg een idee. "Dansen?" Vroeg Laila aan Zane en Sophie. Niet wachtend op antwoord stapte ze van de hooge barkruk af en zette een stap richting het gebied waar de mensen aan het dansen waren. Laila keek Zane en Sophie vragend aan die achter haar aan kwamen. Ze liep naar het gebied en begon te dansen. "Ik weet dat ik niet kan dansen maar dat maakt niet uit." Riep ze zodat haar stem net boven de muziek uit kwam.
Laila
Laila

Aantal berichten : 66
Join date : 28-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Laila
Leeftijd: 20
Baan: Zangeres

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige bar Empty Re: Gezellige bar

Bericht van Sophie zo nov 08, 2009 5:49 pm

Dat liet Sophie zich niet 2 keer vragen. Enthousiast sprong ze van de kruk af en liep richting de dansvloer. ,,Je kan echt wel dansen hoor, iedereen kan dansen." Zei Sophie. Toen zag ze een dronken man die helemaal los ging en zichzelf blijkbaar erg cool vond. ,,Uhm bijna iedereen dan.." Zei ze terwijl ze naar de man rond de 40 keek. Ze moest er wel om lachen, het was wel waar. Als je dronken was deed je de stomste dingen. Sophie begon ook te dansen en wachtte tot Zane ook kwam.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 31
Join date : 30-10-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Sophie
Leeftijd: 20
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige bar Empty Re: Gezellige bar

Bericht van Laila zo nov 08, 2009 6:25 pm

"Hahaha ja bijna iedereen blijkbaar" Zei Laila lachend. Ze bekeek de dronken man die helemaal los ging hij had een ingevallen gezicht en veel rimpels. Als ik later maar niet zoveel rimpels grijg dat je ze van 100000 km al kan zien. Dacht Laila inzichzelf. Ze keek naar de dansende Sophie. "Ze kan goed dansen ik weet zeker dat zij in de clip komt." Dacht Laila. Laila ging bij Sophie staan dansen. Ook zij wachtte op Zane die nogal dood op de barkruk zat.
Laila
Laila

Aantal berichten : 66
Join date : 28-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Laila
Leeftijd: 20
Baan: Zangeres

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellige bar Empty Re: Gezellige bar

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum