UpToHollywood
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trainen...

2 plaatsers

Ga naar beneden

Trainen... Empty Trainen...

Bericht van Sophie za nov 07, 2009 4:37 pm

Sophie liep over straat richting de dans-studio. Gister was ze er ook geweest voor informatie, waneer je kon trainen enz.. Ze had een simpele jogging broek aan met gympen en een vest. Het was niet heel warm maar ook niet beroerd koud. Ze stond nu voor de dans-studio. Ze duwde de deur open en liep de aangename ruimte in. Het was licht open en simpel, een paar kamer planten en schilderijen versierde de ruimte. Ze liep meteen door naar de kleedkamer, blijkbaar was ze de enige want er hing nog geen kleding. Ze hing haar vest op en deed haar danskleding aan. Een panty en een pakje met een 3-kwarts broek en een vestje, en natuurlijk haar spitzen. Haar handen bonden de linten ervaren om haar enkel. Ze liep met haar tas naar binnen en legde die in een hoek neer. Ze haalde er een cdtje uit en stopte hem in de cd speler. De ruimte was goed uitgerust met geluidsinstallatie en overal waren spiegels behalve aan 1 wand, daar hingen foto's. Sophie liep er heen en bekeek ze even. Ze liep weer naar de cd speler en drukte op play. Klassiek ballet was zeker niet haar lievelings dans style, maar je had het gewoon nodig voor je techniek balans en nog wel meer. Ze liep naar de bar en deed haar vaste opwarmingsoefeningen. Daarna liep ze op haar spitzen over de diagonaal en op de terugweg deed ze pike's (Als je dat zo schijft xD). Mischien was het niet haal lievelings dans, maar toch deed ze haar best. Het was belangrijk en iedere beweging die ze deed was gecontroleert. Ze had er plezier in maar ze had echt geen zin in die saaie muziek vandaag. Ze liep naar de cd speler en drukte op stop. Haar spitzen legde ze in haar tas en ze deed haar dans sneakers aan. Ze stopde de cd in het hoesje en haalde er een ander uit. Ze deed hem in de cd speler en er verscheen een glimlach om haar mond. Het volume deed ze harder, maar natuurlijk niet te hard dan zou ze overlast bezoren. Ze ging in het midden van de ruimte staan en hoopte dat er ook iemand anders kwam. Samen dansen was leuker dan alleen. De muziek had een goede beat en ze improviseerde zomaar wat. Ze vergat even alles om zich heen, dit deed ze gewoon voor de lol. Vroeger zag het er niet uit als ze improviseerde, maar nu had ze al zoveel ervaring en zelfverzonnen pasjes dat ze het haast niet kon verpesten. Plots hoorde ze iemand kuchen. Ze stopte met dansen en keek verschikt om, er stond iemand. Gehaast liep ze naar de cd speler en zette het volume zachter. ,,Hallo" Zei ze niet wetend wat te doen.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 31
Join date : 30-10-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Sophie
Leeftijd: 20
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Laila za nov 07, 2009 9:08 pm

Laila stond in de dansstudio waar ze haar danspassen kon oefenen voor haar nieuwe clip. het was een liedje met een hoog tempo een liedje die ze in discotheken zouden kunnen draaien. Ze kleedde zich om in de kleedkamer pakte flesje water. Laila stond bij de deur en hoorde een saaie muziek een soort klassieke muziek. Gatver als er maar niet zo'n kakker in de zaal staat dacht ze. net toen Laila de deur open wou doen hoorde ze een ander soort muziek van die uitgaans muziek. Zachtjes opende ze de deur er was een meisje aan het dansen, het meisje dat ze volgens haar weleens in de bar had gezien. Ze stond even te kijken naar hoe het meisje danste op de muziek. "Niet gek misschien kan ik haar gebruiken voor mijn clip." Laila draaide haar flessen dop open en nam een slok van haar drinken ze verslikte zich zelf en hoestte. Het meisje draaide zich geschrokken om terwijl de muziek vrolijk verder ging. Het meisje groette haar. "Hoi". Zei ze. Laila zette haar flesje bij de muur en liep naar het meisje toe die nog steeds dacht dat ze haar had bespioneerd ofzo. Ze stak met een vriendelijk gebaar haar hand uit. "Laila" stelde ze zich voor. Ze gaf het meisje een vriendelijke glimlach. Het zonlicht scheen op haar CD'tje en weerkaatste op de muur.
Laila
Laila

Aantal berichten : 66
Join date : 28-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Laila
Leeftijd: 20
Baan: Zangeres

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Sophie za nov 07, 2009 9:28 pm

Sophie glimlachte, het was het meisje uit de bar zag ze nu. ,,Hallo, ik ben Sophie" Zei ze aardig. Hoe lang stond ze daar al te kijken? Mischien had ze daar wel heel stom staan dansen. Ze keek naar de cd speler. Waar kende ze Laila nou van? Ze haalde haar cd eruit en deed hem in het hoesje. Toen wist ze het weer. Het was een zangeres, ze had niet heel veel nummers, maar dat maakte niet uit. Mischien was dit een kans op een plekje in een videoclip. ,,Uhhmm, moet ik weg gaan of maakt het niet uit?" Zei Sophie. Ze hoopte dat ze samen konden gaan dansen, maar mischien had ze wel iets belangrijks te doen.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 31
Join date : 30-10-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Sophie
Leeftijd: 20
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Laila za nov 07, 2009 9:41 pm

Laila voelde zich heel ongemakkelijk, ze had echt het idee dat ze haar zo'n iemand vond die haar heel erg lang stond de bespioneren, hoe lang had ze gekeken hoe Sophie stond te dansen iets van een minuut of twee. "Nee maakt niet uit ik heb eigenlijk je mening nodig over een nieuw liedje dat ik heb opgenomen."`Zei ze. Laila liep rustig naar de cd speler en haalde Sophie haar CD eruit, ze maakte een gebaar dat ze Sophie haar CD even in haar CD-doos deed. Ze wachtte op haar goedkuring die ze kreeg. Laila stopte haar CD in de CD-speler en drukte op play tegelijkertijd stopte ze Sophie haar CD in haar CD-doos deed. Er klonk een vrolijke beat uit de CD-speler."Ik weet niet of je denkt dat ik lang heb staan kijken maar ik keek alleen even naar je dansstijl omdat nouja.. ik euhh.. ben op zoek ben naar danseressen voor mijn clip." Zei Laila verlegen en met de hoop dat Sophie haar niet zag als iemand die haar zou begluren. Ze begon zachtjes mee te nuriën met haar lied. Hopelijk vond ze het mooi. "En wat vind je ervan?" Vroeg ze hoopvol.
Laila
Laila

Aantal berichten : 66
Join date : 28-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Laila
Leeftijd: 20
Baan: Zangeres

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Sophie za nov 07, 2009 9:58 pm

Sophie knikte. ,,Het geeft niet, het is toch een openbare ruimte.." Zei ze met een glimlach. Laila stopte haar cd in de cd speler, Sophie was verrast over het geluid dat er uit kwam. Het was een vrolijk nummer met een verassende beat, goed gecombineert. Laila kon duidelijk goed zingen. Sophie moest zich inhouden niet te gaan dansen. ,,Leuk dans nummer, goed gelukt hoor" Zei ze met een grijns. Ze keek naar Laila die zich zo te zien niet op haar gemak voelde. Sophie misde de lach buien met haar vrienden heel erg. Ze glimlachde aardig naar Laila..
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 31
Join date : 30-10-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Sophie
Leeftijd: 20
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Laila za nov 07, 2009 10:07 pm

"Dankje" Zei Laila dankbaar. Ze vond het fijn om te horen dat mensen haar muziek mooi vonden. Spontaan had Laila het idee om helemaal los te gaan maar was dat niet arrogant als je op je eigen nummer losgaat? "Ben je hiet nieuw ik wel?" Vroeg Laila lief. Ze begon een beetje meetebewegen op de muziek. Laila vond Sophie een beetje overkomen als een verlegen meisje wel aardig, Sophie zou een goede vriendin van haar kunnen worden, als ze maar geen heilig boontje was. Langzamerhand bengon ze zich steeds meer op haar gemak te voelen.
Laila
Laila

Aantal berichten : 66
Join date : 28-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Laila
Leeftijd: 20
Baan: Zangeres

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Sophie za nov 07, 2009 10:14 pm

,,Ja, mijn ouders stonden er op hier heen te verhuizen, ik woon nu niet meer bij ze hoor. Wel dichtbij.." Zei ze met een glimlach. Ze zag dat Laila ook zin had om te dansen. ,,Heb je al een goreografie?" Vroeg Sophie aan Laila. Als ze dat wel had zou ze dat graag willen zien. Sophie ging in het midden van de zaal staan en wachtte tot Laila zou komen.

(Sorry voor korte post.. Inspi loos xD)
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 31
Join date : 30-10-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Sophie
Leeftijd: 20
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Laila za nov 07, 2009 10:20 pm

"O ok ik mis mu'n oude vrienden echt heel erg" Zei ze een beetje sip. Laila ging naast Sophie staan. "Ik heb al een stuk bedacht." Zei ze vrolijk. Laila deed een paar pasjes voor en keek Sophie aan in de hoop dat ze ze na ging doen.

(xD m2 dat is zo F*ing irritant)
Laila
Laila

Aantal berichten : 66
Join date : 28-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Laila
Leeftijd: 20
Baan: Zangeres

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Sophie za nov 07, 2009 10:28 pm

Sophie begreep wat Laila voelde. ,,Ik ook.." Ze keek naar de pasjes die Laila voordeed. Sophie vond het een goed begin. Ze zag dat Laila haar verwachtingsvol aankeek en glimlachde. Ze deed de pasjes na, ze waren niet moeilijk maar ook niet simpel. ,,Met hoeveel dansers wil je het doen?" Zei Sophie. Als je het met te veel deed en het niet gelijk ging zou het er stom uitzien. Sophie vond heb best raar. Laila had al een paar nummers, maar toch wou ze graag zekerheid en was ze niet heel zelfverzekerd.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 31
Join date : 30-10-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Sophie
Leeftijd: 20
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Laila za nov 07, 2009 10:51 pm

"Ik weet niet precies hoeveel maar de clip speelt zich af in een club. ik had me bedacht een groep van iets van 6 mensen, waar jij waarschijnlijk bijhoort en dan mensen die er omheendansen." Vertelde Laila. Ze bekeek zichzelf in de spiegels die aan de muur stonden. Ze had een zwarte trainingsbroek aan met een rood topje en haar haar los. "Je pikt die pasjes echt snel op." Zei Laila verrast. Ze deed nog een paar pasjes voor.
Laila
Laila

Aantal berichten : 66
Join date : 28-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Laila
Leeftijd: 20
Baan: Zangeres

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Sophie za nov 07, 2009 10:55 pm

Sophie luisterde aandachtig, het klonk leuk. Waar jij waarscheinlijk bijhoort Er verscheen een glimlach op haar gezich, dat zou geweldig zijn.. ,,Trainen trainen trainen" Zei ze met een glimlach. Ze keek naar de pasjes die Laila deed en deed ze na. Daarna deed ze het van het begin af aan. ,,Doe jij ook klassiek ballet?" Vroeg Sophie nieuwsierig.

(Ik ga ff tv kijken Very Happy )
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 31
Join date : 30-10-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Sophie
Leeftijd: 20
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Laila za nov 07, 2009 11:18 pm

Laila zag de glimlach die op Sophie d'r gezicht verscheen. Ze is in ieder geval geïntereseerd in de clip. Ook Laila deed de danspasjes van vooraf aan. "Ja maar ik vind het niet zo leuk als Moderne dans en Hip Hop, je krijgt er wel betere houding van." Zei Laila. Ze nam een slokje water en ging weer naast Sophie staan. "Zullen we de pasjes op muziek doen?" Vroeg Laila en liep alvas naar de CD-speler.
Laila
Laila

Aantal berichten : 66
Join date : 28-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Laila
Leeftijd: 20
Baan: Zangeres

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Sophie zo nov 08, 2009 12:43 pm

Sophie keek naar Laila. ,,Ja daarom doe ik het ook, toen ik begon met dansen mocht ik nog niet aan street-dance doen, daar was ik te jong voor. Maar doordat ik ballet deed was ik wel 1 van de betere uit mijn groep. Ik vind het alleen lang niet zo leuk als andere dans stylen." Zei Sophie terwijl ze terug dacht aan vroeger. Ze hoorde de vraag van Laila nauwlijks. ,,Oh eh ja hoor" Zei ze toen ze zag dat Laila al bij de cd speler stond. Ze nam de pasjes in haar hoofd door en wachtte tot Laila de cd opnieuw zou starten.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 31
Join date : 30-10-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Sophie
Leeftijd: 20
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Laila zo nov 08, 2009 4:48 pm

Laila was blij dat Sophie zo enthousiast was, maarja wat moet je anders als je een kans krijgt om in een clip te dansen als je net begint zou iedere danser die niet afslaan. Niet dat Laila zo heel erg bekend was maar het is een begin. Laila drukte opde play-knop en ging snel naast Sophie staan. Opnieuw klonk er een vrolijk geluid uit de CD-speler. "5, 6, 7, 8" Telde Laila af en ze begon vsamen met Sophie te dansen op de maat van de muziek. Het waren best wel danspasjes waar je veel energie voor nodig had, en toen ze klaar waren met de danspasjes die ze met Sophie had doorgenomen was ze toch wel buiten adem, terwijl Sophie nergens last van had. "Zo jij hebt een goede conditie kwou dat ik die had." Zei Laila half heigend. Ze liep weer naar de CD-speler toe en zette de CD op pauze.
Laila
Laila

Aantal berichten : 66
Join date : 28-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Laila
Leeftijd: 20
Baan: Zangeres

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Sophie zo nov 08, 2009 5:06 pm

Sophie telde met Laila mee en deed samen met haar de pasjes. Ze gingen goed gelijk en het was een mooi gezicht. Sophie moest lachen om de opmerking van Laila. ,,Ik ga vaak joggen en als je veel traint gaat dat automatich" Zei ze met een glimlach. Ze vond het een leuke dans met goede muziek. Ze liep naar haar tas haalde er een flesje water uit en dronk wat. Ze deed haar haar los en weer opnieuw in en losse staart. Ook haar vestje deed ze uit, aangezien het hier best warm werd.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 31
Join date : 30-10-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Sophie
Leeftijd: 20
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Laila zo nov 08, 2009 5:18 pm

"Ik heb nog geen verdere pasjes bedacht." Zei Laila beschaamd. Ze had nog niet gedacht dat ze al gelijk een geïnteresseerd persoon zou vinden waar ze mee zou kunnen gaan trainen. "Staat er op jouw CD lekkere dans muziek, ik heb zin om voor de lol te gaan dansen misschien kom ik dan ook op nieuwe moves, het is ook een beetje raar en egoïstisch als je op je eigen muziek gaat dansen." Zei Laila. "Of wil je verder gaan trainen en danspasjes gaan verzinnen, mij maakt het niet uit." Voegde ze eraantoe. Er zat nog een elastiekje aan haar pols, Laila deed haar blonde haaren in een staart. Ze liep naar haar flesje water toe en nam een grote slok. Laila bleef staan en wachtte op Sophie haar antwoord, terwijl ze nogsteeds haar flesje in haar hand had.
Laila
Laila

Aantal berichten : 66
Join date : 28-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Laila
Leeftijd: 20
Baan: Zangeres

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Sophie zo nov 08, 2009 5:34 pm

,,Ik heb wel een paar leuke nummers ja.." Zei Sophie, die haar cd in de speler stopte en de cd van Laila aan haar gaf. ,,Ik heb ook geen zin in serieus gedans nu." Ze keek op de achterkant van het hoesje en klikte een nummer aan. ,,Deze is leuk" Zei ze en de muziek begon te spelen. Maar het was niet het "leuke" Nummer dat aan stond. Ze had de klassieke cd in het verkeerde hoesje gedaan, en een vrolijk piano gespeel vulde de ruimte. Sophie kuchte afkeurend en begon overdreven nep ballet te dansen. Ze zette de cd snel uit en deed de ander er in. ,,Zo, dit is beter" zei ze met een glimlach. Ze stopte de klassieke cd in het goede hoesje en stopte het weg, ook haar waterflesje verdween weer in haar tas. Ze drukte op play en liep naar het midden van de studio.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 31
Join date : 30-10-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Sophie
Leeftijd: 20
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Laila zo nov 08, 2009 6:14 pm

Laila moest lachen om te actie van Sophie. "Blond?" Grapte Laila. Ze zette haar flesje rustig op de grond ze was de flessendop kwijt, en haar flesje zat nog best wel vol. Laila liep naar Sophie toe en begon samen met haar te dansen. Volgens haar waren zij en Sophie goede vriendinnen maar in de showbizz wereld wist je het nooit zeker. Sophie leek haar niet zo'n neppe barbie zoals je best vaak tegen kwam in Hollywood. Overigens niet alleen in Hollywood je had ze overal.
Laila
Laila

Aantal berichten : 66
Join date : 28-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Laila
Leeftijd: 20
Baan: Zangeres

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Sophie zo nov 08, 2009 6:18 pm

Sophie danste een beetje en stopte toen plots. ,,Dit is een leuk pasje!" Zei ze vrolijk. Ze deed een pasje na wat ze net zelf verzonnen had. Natuurlijk wou ze niet de hele goreografie maken ofzo, maar 1 pasje maakte toch niks uit? Niet dat ze straks iemand lijkt die een hele hoge zelfdunk heeft ofzo. Ze keek Laila afwchtend aan, mischien vond ze het wel helemaal niks. Iedereen had tenslotte zijn eigen dansstyle..
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 31
Join date : 30-10-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Sophie
Leeftijd: 20
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Laila zo nov 08, 2009 6:35 pm

Laila bekeek het pasje van Sophie. "Leuk pasje!" Riep ze enthousiast. Ze probeerde het pasje maar het lukte nog niet helemaal. Nog een keer. Nee nog steeds niet. Ja hè hè hij lukste eindelijk. Nu kan je echt merken dat Sophie echt talent heeft en goed kan dansen. Laila deed haar uitgezakte staart opnieuw en danste rustig verder. Laila deed een pasje die niet helemaal klopte en schoot in de lach. "Wtf deed ik nou weer?" Zei ze lachend en danste verder.

Na een minuutje kwam het volgende liedje. "Dit is echt zo'n liedje om helemaal op los te gaan!" Riep Laila. Ze maakte een sexy move. "Zou deze er ook in kunnen of is ie net iets te" Zei Laila onzeker. Ze wou echt niet als een goedkoop iemand over komen.
Laila
Laila

Aantal berichten : 66
Join date : 28-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Laila
Leeftijd: 20
Baan: Zangeres

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Sophie zo nov 08, 2009 6:41 pm

Sophie keek toe hoe Laila haar pasje probeerde te doen. Er stond een glimlach op Sophie haar mond en je kon zien dat ze het erg naar haar zin had. Ze zag dat Laila een gek pasje maakte en dat zelf ook door had. Sophie schoot in de lach. ,,Ik weet het ook niet.." Toen kwam er een nieuw nummer, een van Sophie's lievelings nummers. Ze zag hoe Laila een move maakte en keek ernaar. ,,Die kan nog wel, als je ziet wat ze tegenwoordig allemaal in clips stoppen.." Zei ze terwijl ze via de spiegel naar Laila keek.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 31
Join date : 30-10-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Sophie
Leeftijd: 20
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Laila zo nov 08, 2009 6:57 pm

"Ja ok heb je Fergie in i gotta feeling gezie wat ze aan had ik dacht echt omg" Zei Laila al dansend. Ze vond van die meisjes die haast alleen een bh aan hadden en zo'n heel kort minirokje echt hatelijk. Laila was echt op haar gemak bij Sophie. Ze danste echt zoals ze alleen bij vriendinnen danste. De vloer was glad, ze maakte een bewging en viel bijna. Alsof er niks gebeurt was danste ze verder. Ze maakte een beweging en wankelde. Daar lag ze op de grond. Laila kwam haast niet meer bij van het lachen. "Hahaha" Lachte Laila. Ja ze had de slappe lach en kon niet meer opstaan omdat ze zo hard moest lachen.
Laila
Laila

Aantal berichten : 66
Join date : 28-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Laila
Leeftijd: 20
Baan: Zangeres

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Sophie zo nov 08, 2009 8:04 pm

Sophie knikte ,,Ja, echt belachelijk. Je moet het maar willen.." Sophie keek naar de passen die Laila deed en plots lag ze op de grond. Voordat Sophie het door had struikelde ze over Laila's been en lag ze met een harde gil ook op de grond. Ze moest ook heel hard lachen, en toen het lachen een beetje over was stond ze op en reikte Laila een hand. ,,Gaat het?" Vroeg ze, en dan ging het meer om het lachen dan de val. Sophie zelf had nu in ieder geval wel een beetje buikpijn.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 31
Join date : 30-10-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Sophie
Leeftijd: 20
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Laila zo nov 08, 2009 8:16 pm

"Jaa!" Zei Laila lacherig. Ze pakte haar hand en stond op. Ze keek Sophie weer aan. Laila voelde weer een lachbui opkomen. Ook Laila had buikpijn gekregen van het lachen. "Dit is wel goed voor je buikspieren." Zei ze grinnikend. Dit was echt typisch een opmerking voor Laila. Ze was door deze lachbui van haar en Sophie helemaal op haar gemak gesteld.
Laila
Laila

Aantal berichten : 66
Join date : 28-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Laila
Leeftijd: 20
Baan: Zangeres

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Sophie zo nov 08, 2009 8:33 pm

,,Tsja hoeven we ook geen buikspieroefeningen te doen.." Sophie bekeek Laila even, ze wou wel wat meer over haar weten. ,,Wonen je ouders dicht bij?" Begon ze. Ze had even genoeg gedanst en hoopte maar dat Laila het er mee eens was. Ze liep naar de cd speler en liet zich op een stoel neerploffen. Ze pakte haar flesje water en dronk er nog een paar slokken van. Sophie voelde haar maag knorren en keek in haar tas of ze iets te eten bij zich had. Ze vond een pakje sultana en scheurde het open. ,,Wil je ook?" Zei ze en reikte haar een koekje.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 31
Join date : 30-10-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Sophie
Leeftijd: 20
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Laila do nov 12, 2009 7:53 pm

"Ja best wel dichtbij." Zei ze terwijl Laila zich naast Sophie neerplofte. "En jouw ouders?" Voegde ze eraantoe. "Nee hoeft niet ik heb zelf een paar crackertjes." Zei Laila. Ze pakte uit haar bruinkleurige tasje het pakje crackertjes. "Wil jij?" Vroeg ze vriendelijk. De showbizz wereld was hard en dikke mensen werden snel afgekat, niet dat ze zichzelf dik vond maar ze vond dat ze wel op haar lijn mag letten als ze het verder wil gaan maken als zangeres. Ook Laila wilde meer weten over Sophie. "Heb je een vriendje of iets wat er op lijkt?" Vroeg ze. Laila haar staart was helemaal uitgezakt dus ze deed hem opnieuw in een strakke hooge staart.
Laila
Laila

Aantal berichten : 66
Join date : 28-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Laila
Leeftijd: 20
Baan: Zangeres

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Sophie vr nov 13, 2009 7:35 pm

,,Ze wonen wel dichtbij.. Ze hebben voor mij een huis gekocht. Ik vind het wel fijn, ik heb namelijk ook nog een klein zusje, die er anders sowieso niks van snapt" Zei ze met een glimlach. Ze schudde nee tegen de cracker die ze kreeg aangeboden. Sophie was niet dik, ze kon zich helemaal volvreten en nog kwam ze niet aan. Maar dat deed ze eigenlijk nooit. ,,Nee, ik heb geen vriendje" Ze keek naar Laila. ,,Ik heb 1 serieus vriendje gehad, ik dacht dat ie van me hield, maar hij ging vreemd. Ik was erachtergekomen en ben heel boos geworden.. Sinds dien is het er niet meer van gekomen. En jij?" Sophie bekeek laila, ze was best aantrekkelijk voor jongen, dacht ze teminste. Ze keek naar haar koekje en nam een hap, de andere 2 legde ze weg.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 31
Join date : 30-10-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Sophie
Leeftijd: 20
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Laila vr nov 13, 2009 7:50 pm

"Hoe oud is je zusje?" Vroeg ze aan Sophie. Sophie leek zo'n meisje die altijd al het perfecte figuur gehad te hebben. Een kleine steek van jaloerzie kwam door haar heen, niet echte jaloerzie maar wel een beetje zo'n gevoel dat wil ik ook, Laila was vroeger best wel aan de dikke kant maar door sporten en gezond eten is dat nu niet meer zo. "Jongens zijn af en toe echt eikels maar die jongen verdiende jouw dus blijkbaar niet, ik heb zo nu en dan wel is een vriendje maar nu niet laatste keer was niet echt zo leuk hij." Zei ze lief. "Hij was een loverboy."Voegde ze er met een bedroefd gezicht aan toe. Laila nam een paar happen van haar crackertje.
Laila
Laila

Aantal berichten : 66
Join date : 28-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Laila
Leeftijd: 20
Baan: Zangeres

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Sophie za nov 14, 2009 7:07 pm

Sophie knikte langzaam. ,,Ze is 3 en soms super irritand, dan trekt ze aan je haar en spuugt ze al haar eten uit.." Sophie trok een vies gezicht, als haar zusje ergens geen zin in had ging ze kei hard krijsen.. ,,Maar.. Ze is ook vaak heel lief hoor." Zei ze er snel met een glimlach achteraan. Ze at haar koekje op en keek naar de grond. ,,Heb jij zusjes of broertjes?" Sophie woonde alleen , haar hond was haar allerbeste maatje, daar zou ze echt niet zonder kunnen. Zou Laila een huisdeir hebben? Sophie keek naar haar, er zaten geen haren op haar kleding, alhoewel dat bij haar ook niet het geal was op een paar korte zwarte haren na. Sophie veegde ze van haar kleding af voor hoever dat lukte.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 31
Join date : 30-10-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Sophie
Leeftijd: 20
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Laila zo nov 15, 2009 7:25 pm

"Haha dat doet mijn nichtje ook altijd die is 2." Zei Laila lachend. Laila zag hoe Sophie de haren van haar kleding af veegde het waren zwarte haren dus Sophie had waarschijnlijk een hond of kat. "Ik heb een broer hij is 23 maar ik zie hem bijna nooit." Zei ze met haar hoofd gebogen. Laila keek Sophie weer aan. "Heb je huisdieren, ik een kitten ze heet Mimi." Vroeg ze geïnteresseerd. Haar kat Mimi was 3 maandjes en super lief, vaak speels maar je kon ook goed met haar knuffelen. "Ik ga binnenkort naar het asiel en kijken of ik daar wat zie."Zei Laila. Meestal als ze in het asiel was dan wou ze alle dieren meenemen omdat ze het zo zielig vond hoe ze dan allemaal in dat hokje zitten en dan, kijken die dieren zo aan van neem me mee. Laila at haar crackertjes op en spoelde het weg met water. Ze zette het leege flesje water naast haar neer.
Laila
Laila

Aantal berichten : 66
Join date : 28-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Laila
Leeftijd: 20
Baan: Zangeres

Terug naar boven Ga naar beneden

Trainen... Empty Re: Trainen...

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum