UpToHollywood
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

concert: Three days grace

2 plaatsers

Ga naar beneden

concert: Three days grace Empty concert: Three days grace

Bericht van Sam zo sep 27, 2009 6:18 pm

Sam en zijn bandgenoten kwamen na veel gejuich voor de andere groep, het podium opgestapt, veel mensen met een spandoek gilden de bandnaam erg luid. Hoewel Sam er niet echt op lette. Hij wou nu alleen zijn nummers met zijn bandleden brengen. Uiteindelijk begon Phil Crowe met een stevige gitaarsolo, waarna Sam begon te zingen (https://www.youtube.com/watch?v=nC_Z-EPSVaI&feature=related) en ook Neil Sanderson met de drums begon. 10 000 man begon mee te headbangen op de maat van de muziek. Na het nummer liepen de mensen van Three days grace het podium af om handtekeningen uit te delen aan vele die hard fans.
Sam
Sam

Aantal berichten : 27
Join date : 27-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: SJ
Leeftijd: 23 jaar
Baan: zanger TDG, doet aan salsa, street dance en skateboarding in zijn vrije tijd

Terug naar boven Ga naar beneden

concert: Three days grace Empty Re: concert: Three days grace

Bericht van Nolan zo sep 27, 2009 6:20 pm

No was een van die die hard fans en stond ergens buiten af en keek hun allemaal aan. Hij stond aan de tafel waar de handtekeningen zouden worden uitgedeeld. No torende zowat boven iedereen uit door zijn grote en breedte. Wat eigenlijk best wel grappig was.
Nolan
Nolan

Aantal berichten : 49
Join date : 23-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Nolan
Leeftijd: 17
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

concert: Three days grace Empty Re: concert: Three days grace

Bericht van Sam zo sep 27, 2009 6:22 pm

Sam tekende uiteindelijk een van de die hard fans voor Nolan en hij keek op toen hij Nolan zag "hiersie Nolan, kom je ook voor een van de vele pootafdrukken van mij?". Hij lachtte even en keek Nolan aan, hij had nooit gedacht dat Nolan een echte die-hard fan was van zijn bandje en hij moest daarom ook even lachen.
Sam
Sam

Aantal berichten : 27
Join date : 27-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: SJ
Leeftijd: 23 jaar
Baan: zanger TDG, doet aan salsa, street dance en skateboarding in zijn vrije tijd

Terug naar boven Ga naar beneden

concert: Three days grace Empty Re: concert: Three days grace

Bericht van Nolan zo sep 27, 2009 6:26 pm

"Ja man,wa dacht je anders"zei hij tegen hem en grijnsde even. Hij nam een kaartje en legde dat voor zijn neus. Hij wacht op zijn pootafdruk en keek kalm voor zich uit. Hij wreef even in zijn ogen en keek hem aan. "Wat heb je allemaal tegen Mimi gezegd"vroeg hij aan hem.
Nolan
Nolan

Aantal berichten : 49
Join date : 23-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Nolan
Leeftijd: 17
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

concert: Three days grace Empty Re: concert: Three days grace

Bericht van Sam zo sep 27, 2009 6:28 pm

Sam zette braafjes er zijn handtekening op en hij keek even naast Nolan of er nog mensen stonden, niet dus. Hij grijnsde en hij keek toen naar Nolan "dat ik denk dat jij totaal geen interesse in haar hebt, wat je ook duidelijk laat merken naar mijn mening".
Sam
Sam

Aantal berichten : 27
Join date : 27-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: SJ
Leeftijd: 23 jaar
Baan: zanger TDG, doet aan salsa, street dance en skateboarding in zijn vrije tijd

Terug naar boven Ga naar beneden

concert: Three days grace Empty Re: concert: Three days grace

Bericht van Nolan zo sep 27, 2009 6:32 pm

"Ah dan heb je wel dik gelijk"zei hij tegen hem en grijnsde even. Hij keek hem even aan. "Ik heb intresse in een andere"zei hij tegen hem en rekte zich even uit. Waarschijnlijk zou hij toch zo weg gaan.
Nolan
Nolan

Aantal berichten : 49
Join date : 23-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Nolan
Leeftijd: 17
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

concert: Three days grace Empty Re: concert: Three days grace

Bericht van Sam zo sep 27, 2009 6:38 pm

Sam stond recht en hij liep van achter de bank vandaan. Hij ging naast Nolan staan en keek hem nieuwsgierig aan "wie is de gelukkige?". Nieuwsgierig zoals hij altijd is en hij bleef Nolan rustig aankijken "wel wat vond je van het nummer?".
Sam
Sam

Aantal berichten : 27
Join date : 27-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: SJ
Leeftijd: 23 jaar
Baan: zanger TDG, doet aan salsa, street dance en skateboarding in zijn vrije tijd

Terug naar boven Ga naar beneden

concert: Three days grace Empty Re: concert: Three days grace

Bericht van Nolan zo sep 27, 2009 6:44 pm

"Wel Lynn en het lied was goed"zei hij tegen hem en grijnsde even. Hij geeuwde even en liep rustig met hem naar de bus van hun en keek even naar het grote monster. "voor vier man,ben je gestoord ofzo"vroeg hij en lachte even.
Nolan
Nolan

Aantal berichten : 49
Join date : 23-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Nolan
Leeftijd: 17
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

concert: Three days grace Empty Re: concert: Three days grace

Bericht van Sam zo sep 27, 2009 7:13 pm

"we hebben veel plaats nodig hoor, die instrumenten en de mensen hun privacy"zei Sam met een grote grijns "zet het op en grijp haar, daarmee bedoel ik dat je haar gewoon moet kussen". Hij liep naar de tourbus en hij leunde ertegen. "wil je meerijden ofzo?"
Sam
Sam

Aantal berichten : 27
Join date : 27-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: SJ
Leeftijd: 23 jaar
Baan: zanger TDG, doet aan salsa, street dance en skateboarding in zijn vrije tijd

Terug naar boven Ga naar beneden

concert: Three days grace Empty Re: concert: Three days grace

Bericht van Nolan zo sep 27, 2009 7:15 pm

"Ik loop wel,doe ik liever,en das denk ik oek wel beter voor mijn gezondheid"zei hij en lachte even. Hij keek hem even aan. "Ik zal mijn best wel doen met haar,zie maar uit dat mimi niet achter jou aankomt"zei hij nog en toen liep hij maar weg an hem.
Nolan
Nolan

Aantal berichten : 49
Join date : 23-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Nolan
Leeftijd: 17
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

concert: Three days grace Empty Re: concert: Three days grace

Bericht van Sam zo sep 27, 2009 7:20 pm

"niet dat dat mij veel uitmaakt Nolan"zei Sam en hij grijnsde "tot nog eens". Hij stapte de tourbus in en ze reden langzaamaan weg.
Sam
Sam

Aantal berichten : 27
Join date : 27-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: SJ
Leeftijd: 23 jaar
Baan: zanger TDG, doet aan salsa, street dance en skateboarding in zijn vrije tijd

Terug naar boven Ga naar beneden

concert: Three days grace Empty Re: concert: Three days grace

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum