UpToHollywood
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een wandeling

3 plaatsers

Ga naar beneden

Een wandeling Empty Een wandeling

Bericht van Nolan wo sep 23, 2009 9:49 pm

Nolan liep door het bos dat een paar mensen zo betoverend vonden. Hij glimlachte even en liep rustig door. Hij ging op een bank zitten en keek rustig over alles heen. Hij streek even door zijn zwarte haar en staarde dan onijndig ver weg. De wind waaide door de bomen en liet de bladeren ruizen en het zand op de grond waaien. Een mooi zicht was dat wel.
Nolan
Nolan

Aantal berichten : 49
Join date : 23-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Nolan
Leeftijd: 17
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Mimi za sep 26, 2009 4:50 pm

Mimi liep nu ook toevallig door het bos tot dat ze ineens een jongen zag die ook door het bos aan het lopen was, dan bleef ze ineens stil staan en ze keek toen maar gewoon naar hem zonder wat te kunnen zeggen want ze was stil gevallen. Volgens haar heeft die jongen wel wat, anders zou ze toch niet ineens stil staan en stil gevallen zijn.
Mimi
Mimi

Aantal berichten : 49
Join date : 26-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Mimi
Leeftijd: 17 jaar
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Nolan zo sep 27, 2009 3:44 pm

Nolan draaide zich om en zag het meisje dat voor zijn trailer had gestaan.
"Mag ik nu is vragen wie ben je eigenlijk"vroeg hij aan haar en wachte af. Hij glimlachte zachtjes en heel onopvallend. Hij nam zijn ipod en stak een oortje in. Hij zou haar nog wel kunnen horen.
Nolan
Nolan

Aantal berichten : 49
Join date : 23-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Nolan
Leeftijd: 17
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Mimi zo sep 27, 2009 3:47 pm

Mimi zag ineens dat die jongen zich had omgedraaid en haar ineens zag, en ze herkende haar. "Ik ben Mimi." zei ze voorzichtig tegen hem, en ze keek hem gewoontjes aan. "En jij bent..." vroeg ze dan achteraf, en ze wachtte dan maar op zijn antwoord. Ze was opgelucht dat ze eindelijk contact met hem heeft gemaakt, maar ze begon wel wat te blozen ze hoopte dat die jongen het niet zou merken.
Mimi
Mimi

Aantal berichten : 49
Join date : 26-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Mimi
Leeftijd: 17 jaar
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Nolan zo sep 27, 2009 4:08 pm

"Ik ben Nolan"zei hij en glimlachte even. Hij liep naar haar toe en stak zijn hand toe. De schaduw viel juist over zijn ogen,net als zijn haar. Hij wachte af. "Volg jij me eigenlijk ofzo"vroeg hij met een lach op zijn gezicht. Het was als een grap bedoelt natuurlijk.
Nolan
Nolan

Aantal berichten : 49
Join date : 23-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Nolan
Leeftijd: 17
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Mimi zo sep 27, 2009 4:11 pm

"Aangenaam Nolan." zei ze tegen hem nadat hij zichzelf voorgesteld had aan haar, terwijl ze zijn hand nam ermee begon te schudden en daarna terug los liet. Ze keek hem daarna maar eens even aan, toen hij haar ineens een vraag had gesteld. "Waarom zou ik jou volgen?" zei ze tegen hem, terwijl ze ineens maar begon te blozen maar ze probeerde het te verbergen voor hem.
Mimi
Mimi

Aantal berichten : 49
Join date : 26-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Mimi
Leeftijd: 17 jaar
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Nolan zo sep 27, 2009 4:15 pm

"Wel omdat ik je eerst trefte bij men trailer en dan op de set"zei hij en glimlachte even. Nu had hij de blosjes wel opgemerkt. Hij ging op de bank zitten en keek rustig voor zich uit. Hij geeuwde even en viel daardoor bijna achterover.
Nolan
Nolan

Aantal berichten : 49
Join date : 23-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Nolan
Leeftijd: 17
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Mimi zo sep 27, 2009 4:19 pm

"Was gewoon maar wat nieuwsgierig. Mag een meisje dan niet nieuwsgierig zijn?" zei ze terug tegen hem en ze glimlachte ook even terug. Ze ging direct naast hem op de bank zitten, hopelijk zou Nolan het niet erg vinden. "Ben jij beetje moe aan het worden?" vroeg ze hem dan toen ze hem even zag geeuwen en daarna bijna achterover viel.
Mimi
Mimi

Aantal berichten : 49
Join date : 26-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Mimi
Leeftijd: 17 jaar
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Nolan zo sep 27, 2009 4:24 pm

"Als je en film moet opnemen en het is een actiefilm word je wel moe"zei hij tegen haar en glimlachte even. Hij rekte zich uit en wreef in zijn ogen. Hij keek Mimi even aan. "Tuurlijk mag je dat zijn,maar als je je op verboden terrein zit zou ik dat niet echt tof vinden"zei hij.
Nolan
Nolan

Aantal berichten : 49
Join date : 23-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Nolan
Leeftijd: 17
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Mimi zo sep 27, 2009 4:28 pm

"Speel jij in een actiefilm?" vroeg ze ineens nieuwsgierig aan Nolan, dan begreep ze hem wel volledig en ze glimlachte dan ook even terug. "Ik was net toch niet op een verboden terrein." zei ze weeral wat nieuwsgierig aan Nolan, en ze wachtte dan maar af op zijn antwoorden.
Mimi
Mimi

Aantal berichten : 49
Join date : 26-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Mimi
Leeftijd: 17 jaar
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Nolan zo sep 27, 2009 4:30 pm

"Ja in Def jam samen met Zane"zei hij tegen haar. "Als je niet bij de film moet zijn wel"zei hij en glimlachte eventjes. No legde zijn handen op zijn benen en keek haar afwachtend aan. "En jij wat kom jij in Hollywood doen"vroeg hij met een grimas op zijn gezicht.
Nolan
Nolan

Aantal berichten : 49
Join date : 23-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Nolan
Leeftijd: 17
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Mimi zo sep 27, 2009 4:33 pm

"Ik zat gewoon maar achter de schermen." zei ze tegen Nolan, was toch niks verkeerd aan. "Ik kom vooral om te zingen, maar misschien ook voor een film te beginnen." antwoordde ze op Nolan zijn vraag, terwijl ze hem weeral begon aan te kijken.
Mimi
Mimi

Aantal berichten : 49
Join date : 26-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Mimi
Leeftijd: 17 jaar
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Sam zo sep 27, 2009 4:36 pm

Sam zat wat verderop op een bankje, niet ongewoon, meestal rende hij als een gek naar een bos of een park om daar even op adem te komen en alles op een rijtje te zetten. Hij stak een mp3 oortje in zijn oren en hij beluisterde een van zijn nieuwe songs. Hijzelf vond ze wel mooi maar andere dan weer niet, dat hing er echt vanaf. Hij lette niet op de twee anderen die hier ook toevallig waren.
Sam
Sam

Aantal berichten : 27
Join date : 27-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: SJ
Leeftijd: 23 jaar
Baan: zanger TDG, doet aan salsa, street dance en skateboarding in zijn vrije tijd

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Nolan zo sep 27, 2009 4:38 pm

"Wel probeer je droom te volgen en geloof in jezelf dan lukt het wel"zei hij tegen hem. Hij merkte een gast verderop op. "Heey gij,kom is even"riep hij hard naar de jongen die daar zat. Waarschijnlijk hoorde hij hem toch niet.
Nolan
Nolan

Aantal berichten : 49
Join date : 23-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Nolan
Leeftijd: 17
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Mimi zo sep 27, 2009 4:41 pm

"Doe ik ook, maar toch bedankt." zei ze terug tegen Nolan. Nu merkte ze verderop ook een gast op, en ze hoorde ineens dat Nolan naar hem begon te roepen. "Waarom roep jij hem nou?" vroeg ze hem wat nieuwsgierig, terwijl ze wachtte op zijn antwoord.
Mimi
Mimi

Aantal berichten : 49
Join date : 26-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Mimi
Leeftijd: 17 jaar
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Sam zo sep 27, 2009 4:43 pm

Sam keek op en hoorde iemand roepen. Hij zette de muziek af en haalde het ene mp3 oortje uit zijn oor. Daarna liep hij op Nolan af en hij keek hem aan "is er iets?". Hij probeerde een beetje te glimlachen en hij wreef eens in zijn stekelige zwarte haar. Hij kruistte daarna zijn armen en hij keek even naar Mimi.
Sam
Sam

Aantal berichten : 27
Join date : 27-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: SJ
Leeftijd: 23 jaar
Baan: zanger TDG, doet aan salsa, street dance en skateboarding in zijn vrije tijd

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Nolan zo sep 27, 2009 4:50 pm

"Nee,ik wou gewoon is kennis maken"zei hij tegen hem en grijnsde even. Hij bekeek hem kort en wist wel wie dit was. Aangezien Nolan fan was van de muziek die Sam Jacobs maakten."Ik ben Nolan"zei hij en stak zijn hand uit.
Nolan
Nolan

Aantal berichten : 49
Join date : 23-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Nolan
Leeftijd: 17
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Mimi zo sep 27, 2009 4:54 pm

Mimi zag dat Sam haar even had aangekeken, daarna keek ze hem ook even terug aan. Daarna was Nolan met hem aan het kennismaken, en ze volgde alles mee wat hij tegen hem zei, ze wachtte nu ook af op de reactie van Sam. Dan richtte ze zich even terug naar Nolan en vroeg hem daarna. "Heb jij al een vriendin?" na hem die vraag te stellen begon ze terug te blozen, en ze wachtte dan af op zijn antwoord.
Mimi
Mimi

Aantal berichten : 49
Join date : 26-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Mimi
Leeftijd: 17 jaar
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Sam zo sep 27, 2009 4:56 pm

"sam maar ook wel bekend als SJ"zei Sam en hij schudde Nolan's hand. Hij keek toen naar Mimi "en wie ben jij?". Hij stak zijn handen in zijn zakken en hij glimlachtte flauwtjes, een echte glimlacher was hij eigenlijk niet echt. Hij probeerde alleen een beetje vriendelijk te wezen tegen de twee mensen waar hij nu tegen bezig was.
Sam
Sam

Aantal berichten : 27
Join date : 27-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: SJ
Leeftijd: 23 jaar
Baan: zanger TDG, doet aan salsa, street dance en skateboarding in zijn vrije tijd

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Mimi zo sep 27, 2009 4:59 pm

"Ik ben Mimi, aangenaam Sam." zei ze tegen hem, en nu stak ze ook haar hand naar hem uit. Ze keek hem even aan, en daarna richtte ze zich weeral terug naar Nolan voor zijn reactie op haar vraag.
Mimi
Mimi

Aantal berichten : 49
Join date : 26-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Mimi
Leeftijd: 17 jaar
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Sam zo sep 27, 2009 5:01 pm

Sam schudde ook Mimi's hand en keek toen naar Nolan "er is hier eentje verliefd geloof ik.". Hij knipoogde naar Nolan en hij keek toen naar Mimi. Hij grijnsde eventjes maar hij zei daarna "moet ik jullie even alleen laten? Ik snap dat jullie nu wel even privacy willen"
Sam
Sam

Aantal berichten : 27
Join date : 27-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: SJ
Leeftijd: 23 jaar
Baan: zanger TDG, doet aan salsa, street dance en skateboarding in zijn vrije tijd

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Nolan zo sep 27, 2009 5:03 pm

"Uhm ikke nee ik heb er nog geen"zei hij tegen haar en haalde zijn schouders op. Hij keek even naar Sj en grijnsde. "De lead singer van three days grace toch"zei hij tegen hem en wachte op een antwoord van hem. Hij had weer is een meisje achter hem aan zitten d hoeveelste was dit al de zoveelste. "Grappig heel grappig"zei hij.
Nolan
Nolan

Aantal berichten : 49
Join date : 23-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Nolan
Leeftijd: 17
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Mimi zo sep 27, 2009 5:05 pm

Mimi was nu weeral aan het blozen, want ze had gehoord wat Sam zei tegen Nolan. Daarna richtte ze terug naar Nolan, en ze had net zijn antwoord gehoord. "Waarom heb jij er nog geen? Of heb jij misschien al een oogje op iemand?" vroeg ze hem dan maar eens nieuwsgierig, en ze wachtte weeral af op zijn antwoord.


Laatst aangepast door Mimi op zo sep 27, 2009 5:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Mimi
Mimi

Aantal berichten : 49
Join date : 26-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Mimi
Leeftijd: 17 jaar
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Nolan zo sep 27, 2009 5:07 pm

"Uhm omdat ik er geen wou voor de moment en ik denk van niet"zei hij tegen haar en haalde zijn schouders weer op. Toen stond hij op. Nu spookte er een paar namen door zijn kop die van Mimi,Laila en Lynn. Hij zuchte even en keek de twee aan.
Nolan
Nolan

Aantal berichten : 49
Join date : 23-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Nolan
Leeftijd: 17
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Sam zo sep 27, 2009 5:07 pm

"dat ben ik inderdaad ja"zei Sam met een glimlach en moest daarna even lachen om de opmerking van Nolan. "je bent populair, helaas ik alleen in de zangwereld, ik heb zelfs een hoop mannen achter me aan gehad omdat ze op me verliefd waren, niet amusant als je alleen op vrouwen valt.". Hij keek toen even naar Mimi.
Sam
Sam

Aantal berichten : 27
Join date : 27-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: SJ
Leeftijd: 23 jaar
Baan: zanger TDG, doet aan salsa, street dance en skateboarding in zijn vrije tijd

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Nolan zo sep 27, 2009 5:10 pm

"Geloof me soms wou ik dat ik niet bestond,er zitten er twee achter me aan en ja dan is er nog Lynn"zei hij tegen hem. "Maar ik laat jullie twee mensjes aleen,ik moet naar de opname's"zei hij tegen hun en toen liep hij weg.
Nolan
Nolan

Aantal berichten : 49
Join date : 23-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Nolan
Leeftijd: 17
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Mimi zo sep 27, 2009 5:10 pm

"Waarom wou jij er geen voor de moment?" vroeg ze hem weeral wat nieuwsgierig, en ze keek hem aan. "Wat is er? Ik heb toch niks verkeerd gezegd." vroeg ze hem nu, omdat hij ineens op stond. Dan keek ze even terug richting naar Sam, en dan weeral naar Nolan die net weg liep.
Mimi
Mimi

Aantal berichten : 49
Join date : 26-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Mimi
Leeftijd: 17 jaar
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Sam zo sep 27, 2009 5:13 pm

"laat hem maar even"zei Sam rustig terwijl hij keek naar Nolan die wegliep "je hebt heus niets misdaan, volgens mij dan". Hij geeuwde eens en vroeg dan "wat doe jij als carrière?". Hij glimlachtte even "ik ben de leadzanger van Three days grace"
Sam
Sam

Aantal berichten : 27
Join date : 27-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: SJ
Leeftijd: 23 jaar
Baan: zanger TDG, doet aan salsa, street dance en skateboarding in zijn vrije tijd

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Mimi zo sep 27, 2009 5:15 pm

"Ok, ik zal hem dan maar even laten." zei ze rustig terug tegen Sam, terwijl ze hem aan keek. "Ik hoop het, dat ik niks verkeerd heb gezegd of gedaan." zei ze weeral terwijl ze even zuchtte. "Ik ben zangeres, misschien ga ik ook nog voor filmster en danseres." zei ze tegen Sam, en glimlachtte daarna ook even terug naar hem.
Mimi
Mimi

Aantal berichten : 49
Join date : 26-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Mimi
Leeftijd: 17 jaar
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Sam zo sep 27, 2009 5:18 pm

"jij gaat het dan heel druk hebben Dame"zei Sam rustig en hij kek even op zijn uurwerk. Hij had nog alle tijd "ik geloof dat je erg ambitieus bent dan, maar een vraagje. Ben je stapelzot op die Nolan?". Van aard was hij altijd best wel nieuwsgierig.
Sam
Sam

Aantal berichten : 27
Join date : 27-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: SJ
Leeftijd: 23 jaar
Baan: zanger TDG, doet aan salsa, street dance en skateboarding in zijn vrije tijd

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Mimi zo sep 27, 2009 5:31 pm

"Ja ik weet het." zei ze terug tegen Sam, en daarna keek ze hem ook bij aan. "Ik denk het." antwoordde ze op Sam zijn vraag, en alweer keek ze hem aan. "Zou hij ook stapelzot op mij kunnen worden, of zou er een andere meisje zijn voor hem?" vroeg ze nieuwsgierig aan Sam, en ze wachtte dan af op zijn antwoord. Mimi kreeg zowat het gevoel nu dat ze geen kans zou maken om met Nolan samen te zijn, maar dit hield ze gewoon maar voor zichzelf.
Mimi
Mimi

Aantal berichten : 49
Join date : 26-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Mimi
Leeftijd: 17 jaar
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Sam zo sep 27, 2009 5:54 pm

"ik heb eigenlijk geen idee, maar zijn uitvlucht was best wel slapjes dus ik denk dat hij niet stapelzot op jou gaat worden, en dat van dat hij een ander heeft weet ik totaal niet"zei Sam en hij legde zijn hand op haar schouder "dat spijt me voor je". Hij vond het wel zielig voor Mimi dat hij haast zeker wist dat Nolan niets voot Mimi voelde.
Sam
Sam

Aantal berichten : 27
Join date : 27-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: SJ
Leeftijd: 23 jaar
Baan: zanger TDG, doet aan salsa, street dance en skateboarding in zijn vrije tijd

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Mimi zo sep 27, 2009 5:57 pm

"Ok." zei ze maar kortaf tegen Sam, en weeral zuchtte ze even. "Maar wat nog niet is kan nog altijd komen toch?" vroeg ze dan nieuwsgierig aan Sam, en hij keek hem even aan. Ze voelde net dat Sam zijn hand op haar schouder legde. "Is niet erg." zei ze dan weeral kortaf tegen Sam.

( Moet zo weg, lees het afwezigheids topic )
Mimi
Mimi

Aantal berichten : 49
Join date : 26-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Mimi
Leeftijd: 17 jaar
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Sam zo sep 27, 2009 6:00 pm

"ik vrees dat je die positieve instelling niet zo lang zult houden maar ik moet nu wel gaan, ik moet een bespreking doen met mijn bandleden"zei Sam en hij omhelsde haar even vriendschappelijk. "ik zie je nog wel eens". Bij deze woorden liep hij langzaamaan weg.
Sam
Sam

Aantal berichten : 27
Join date : 27-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: SJ
Leeftijd: 23 jaar
Baan: zanger TDG, doet aan salsa, street dance en skateboarding in zijn vrije tijd

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Mimi zo sep 27, 2009 6:02 pm

"Ok, veel plezier." zei ze dan maar tegen samen, dan ging ze ook maar eens. Ze voelde zijn omhelsing bij haar, en ze wist wel dat het vriendschappelijk was. "Zeker wel." riep ze Sam nog na, toen hij bij die woorden langzaamaan wegliep. Nu had ze ook nog een afspraak met 7 kinderen in het park, en daarom verliet ze nu ook het bos en liep ze meteen richting naar het park.
Mimi
Mimi

Aantal berichten : 49
Join date : 26-09-09

Sterrenprofiel
Artiestennaam: Mimi
Leeftijd: 17 jaar
Baan:

Terug naar boven Ga naar beneden

Een wandeling Empty Re: Een wandeling

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum